Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@19:17:01 GMT

تاکید حماس بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۲۸۹۰

تاکید حماس بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت

خبرگزاری تسنیم: «عصام الدعالیس» رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در توئیتی خاطر نشان کرد رژیم اشغالگر اسرائیل تنها مانع رسیدن کمک قطر است که این مانع‌تراشی زیرپا گذاشتن تفاهمات پایان محاصره نوار غزه است که با نظارت میانجیگران به دست آمد.

الدعالیس تأکید کرد: راهپیمایی‌های بازگشت ادامه دارد و سازکار‌ها و تجهیزات آن فراهم است و امکان پیشرفت و به کارگیری آن برای تحقق منافع ملت فلسطین وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم اشغالگر اسرائیل در برابر رسیدن سومین کمک مالی قطر برای پرداخت حقوق کارمندان، کمک به فارغ التحصیلان، خانواده‌های شهید و مجروحان در نوار غزه مانع تراشی می‌کند که بر خلاف توافق تثبیت آتش‌بس است که سال ۲۰۱۴ میان گروه‌های مقاومت و تل‌آویو به دست آمده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: حماس راهپیمایی بازگشت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد

پس از آنکه پلیس فرانسه راهپیمایی همبستگی حمایتی از فلسطین را در یکی از مشهورترین دانشگاه‌های این کشور سرکوب کرد، دانشجویان در پاریس راهپیمایی دیگری را برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، این اعتراضات در حالی برگزار شده که غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان بمباران می‌شود و اعتراضاتی دیگر هم در پردیس‌های ایالتی در آمریکا همچنان ادامه دارد.

به نقل از شبکه خبری المانیتور، دانشجویان دانشگاه «ساینس پو» مدیریت این دانشگاه را به فراخوانی پلیس برای سرکوب تظاهرات حامی فلسطین که توسط ده‌ها دانشجو در پردیس مرکزی پاریس تجمع کرده بودند، متهم کردند.

یکی از اعضای اتحادیه دانشجویی این دانشگاه گفت: «مدیر دانشگاه با تصمیم برای فراخواندن پلیس به منظور سرکوب دانشجویان از خط قرمز رد شده است.»

سخنگوی این اتحادیه نیز گفت، دانشجویان با وجود سرکوب‌ها به دنبال ادامه تجمعات خود هستند.

این اتحادیه گفت که فعالان آن توسط بیش از ۵۰ نفر از نیروهای امنیتی از دانشگاه خارج شده‌اند و حدود ۱۰۰ افسر پلیس هم در بیرون منتظر آنها بودند.

سازمان دهندگان این اعتراضات خواستار «محکومیت آشکار اقدامات اسرائیل توسط ساینس پو» و برگزاری مراسم یادبود «به یاد مردم بیگناه کشته شده توسط اسرائیل» شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم