Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عملیات شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب از نصب و راه‎اندازی پمپ دو فازی پایدار غرب در منطقه عملیاتی چشمه خوش خبر داد.

 

میرحسین کاظمی در این باره توضیح داد:  با توجه به تحریم‎ها و نبود قطعات پمپ دو فازی، با برنامه‎ریزی و هماهنگی شرکت نفت و گاز غرب و همچنین با استفاده از توان شرکت‎های دانش‎بنیان، قطعات پمپ‎ دو فازی تولید و در کمتر از دو ماه وارد مدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب، وی در ادامه با تشریح مراحل مختلف انجام نصب و راه‎اندازی پمپ دو فازی گفت: این پروژه در دو بخش تهیه قطعات مورد نیاز و نصب اسکروها، اسمبل‎کردن و راه‎اندازی پمپ تعریف شد.

 

مدیر عملیات شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب افزود: در بخش نخست این پروژه، قطعات اولیه مورد نیاز شامل چهار مجموعه مکانیکال سیل پمپ، بیرینگ و ادوات جانبی از سوی شرکت‎های دانش‎بنیان تامین شد.

 

وی ادامه داد: در بخش دوم نیز پس از انتقال اسکروها، قطعات و ابزارآلات مورد نیاز به سایت پایدار غرب، مراحل اندازه‎گیری، اسمبل‎کردن پمپ، برسکاری و سمباده‎زنی انجام شد، همچنین میزان انحراف مرکزیت Liner نسبت به پوسته پمپ بررسی و مقدار آن اندازه‎گیری شد و اسکروها داخل یکدیگر جفت و داخل Liner قرار داده شدند.

 

کاظمی اظهار کرد: برای ساخت بوش‎های نگه‌دارنده مکانیکال سیل‎ها، ابتدا فاصله محل قرارگیری بوش‎ها روی شفت تا تکیه‎گاه مکانیکال سیل‎ها ثبت شد. سپس فلنج‎ها در دو سمت روی پمپ نصب شدند و فاصله فلنج‎ها تا پوسته‌ها فیلرگیری و سپس چهار مجموعه مکانیکال سیل‎ها روی اسکروها نصب شد.

 

وی در ادامه افزود: برای تعیین ابعاد بوش‎ها، هوزینگ بیرینگ در دو سمت پمپ بدون متعلقات جاسازی و پس از ساخت بوش‎ها، هوزینگ بیرینگ‎ها جداسازی و بوش‎ها روی پمپ نصب شد و سرانجام پس از ساخت ابزار مورد نیاز، بیرینگ‎ها روی پمپ نصب شدند.

 

مدیرعملیات شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب افزود: پس از پایان نصب بیرینگ‎ها و صفحات نگه‌دارنده، نخست چرخ‎دنده مربوط به شفت Driver روی اسکرو نصب و پس از اعمال تایمینگ اسکروها نسبت به یکدیگر، چرخ‎دنده مربوط به Driven نیز نصب شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید و دستورات ویژه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران وجود پلاژی با امکانات مناسب را حق مسلم ساکنان جزیره خارگ می‌داند و در خصوص تسریع در فرایند اجرای پروژه دستورات ویژه ای صادر کرده است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی افزود: در پلاژهای شنا غریق نجات‌های باتجربه و توانا حاضر خواهند بود تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری نمایند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای این پروژه در مدت زمان ۶ ماه و با بودجه‌ی قریب به ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

کد خبر 6097768

دیگر خبرها

  • مجازات سنگین شرکت پتروشیمی متخلف در قزوین
  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود
  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت جلوگیری شد
  • ادغام شرکت‌های کوچک نفتی و فولادی جهشی در اقتصاد کشور است
  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود