Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد فدایی استاندار کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزئیات سفر معاون اول رئیس جمهور به این استان گفت: امروز دوشنبه اول بهمن ماه معاون اول رئیس جمهور ابتدا به شهر جیرفت عزیمت می‌کنند و تا عصر سه شنبه در کرمان هستند.

فدایی با بیان اینکه  برنامه معاون اول رئیس جمهور در این سفر به سه قسمت اصلی تقسیم می‌شود؛ گفت: قسمت اول افتتاح برخی از پروژه‌های بخش تولیدی صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قسمت دوم این سفر افتتاح پرورژه‌هایی است  که بیشتر جنبه خدماتی دارد و   قسمت سوم هم شرکت در نخستین مجمع ملی جوانان کشور  با حضور ۲۴۰ جوان از سراسر ایران  است. 

استاندار کرمان تصریح کرد: در قسمت اول سفر،  معاون اول رئیس جمهور افتتاح طرح‌های گاز رسانی به شهر‌های جیرفت، نرماشیر، فهرج، و شهرک‌های صنعتی جیرفت و بم را در برنامه دارد که این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اجرا شده اند. این طرح‌ها به جهت تولید و اشتغال می‌تواند تاثیر‌مناسبی را در استان به دنبال داشته باشد.

فدایی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های گازرسانی در استان، حدود ۷۸ روستا از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: پس از انجام این طرح‌ها، معاون اول رئیس جمهور بعدازظهر روز سه شنبه در مجمع سمن‌های جوانان کشور شرکت می‌کنند که در این برنامه مراسم انتخاب هیات رئیسه این مجمع صورت می‌گیرد. این یک اتفاق بزرگی است که خوشبختانه برای نخستین مرتبه در استان کرمان انجام می‌شود. امیدواریم با برگزاری این انتخابات شاهد گام بزرگی‌در جهت ساماندهی اوضاع جوانان کشور باشیم.

وی  یکی از مشکلات اصلی استان کرمان را کم آبی وخشکسالی‌های متعدد دانست و افزود: درخواست ما از معاون اول رئیس جمهور و‌ هیئت دولت، کمک به اجرای پرورژه‌های آبی استان است. با توجه به اینکه چند پرورژه انتقال آب هم در استان در حال انجام است که برخی از آن‌ها نیازمند مصوبات هیئت دولت و‌ برخی دیگر هم به جذب منابع مالی نیاز دارد.

استاندار کرمان یادآور شد: مشکل بعدی کرمان همانند برخی از استان‌های کشور اشتغال است. امیدواریم  بتوانیم از منابع و معادن استان در پرورژه‌های صنعتی و تولیدی استفاده کرده و‌ با ایجاد واحد‌های تولیدی گام‌های موثری در بهبود وضعیت بیکاری استان ایجاد کنیم.

گفتنی است؛ معاون اول رئیس جمهور به منظور افتتاح چند طرح مهم صنعتی و عمرانی، امروز ( دوشنبه)  به ا‌ستان کرمان سفر می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت دولت کرمان گازرسانی خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • رئیس جمهور: مهندسان ایرانی در بیش از ۲۰ کشور جهان در حال اجرای پروژه‌های برق و آب هستند
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی