Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:16:34 GMT

حمله مرد شیطان صفت به زن جوان در تاریکی خیابان! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۳۱۶۹

حمله مرد شیطان صفت به زن جوان در تاریکی خیابان! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مطمئناً شب‌هنگام و خیابان خلوت زمان و مکان مناسبی برای تردد یک زن جوان به شمار نمی‌رود و این احتمال می‌رود او مورد اذیت و آزار افراد شیطان‌صفت قرار گیرد. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک زن جوان در یکی از خیابان های کشور چین رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن جوان که هویتش مشخص نشده، در حالی که شب‌هنگام در حال تردد در یک خیابان خلوت در شهر «ووتای» در استان شان شی بود، مورد حمله یک مرد شیطان صفت قرار گرفت. این مرد که سوار بر یک خودرو بود، با حمله به این زن قصد داشت تا او را به مکان دیگری منتقل کند که موفق به این کار نشد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده، این زن جوان را در یک مکان خلوت در حالی که یک مرد به آرامی در پشت سر او حرکت می‌کند، نشان می‌دهد. لحظاتی بعد این مرد خود را به پشت سر این زن می‌رساند و با وارد کردن چند ضربه، او را به صندوق عقب خودرو منتقل می‌کند. در حالی که مرد شیطان‌صفت با انداختن این زن تلاش می‌کند درب صندوق عقب خودرو را ببندد، اما با مقاومت زن موفق به این کار نمی‌شود و مجبور به انداختن او به کف خیابان می شود. این مرد بلافاصله سوار بر خودروی خود شده و پا به فرار می‌گذارد.

این زن به پلیس چین گفت که مرد آدم‌ربا قصد ربودن او را داشت که موفق به این هدف نشد. این زن اضافه کرد که در تمام مدت حادثه، آدم‌ربا از صحبت با او خودداری می‌کرد. پلیس چین تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده است.

گفتنی است؛ در حالی وقوع این حادثه خبرساز می شود که حدود یک سال پیش نیز ویدئوی ربودن یک زن توسط یک مرد ناشناس در استان هبئی چین تبدیل به ویدئویی داغ شد. پس از چند روز مشخص شد که مرد آدم‌ربا در واقع شوهر این زن بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

حمله مرد آدم ربا به زن جوان در تاریکی خیابان!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها چین زن زورگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰ متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی علی امیریان در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا این رقابت‌ها را کسب کرد.

بر همین اساس این دونده دوهای نیمه استقامت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد.

در دوی ۱۰۰ متر بانوان نیز بانوی دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم قرار گیرد و صاحب نشان برنز شود.


 

کد خبر 6096022

دیگر خبرها

  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • چالش حل یک معما در خیابان + فیلم