Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@02:52:18 GMT

حفظ شئون ایام فاطمیه د دهه فجر مورد تأکید است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۳۲۷۴

حفظ شئون ایام فاطمیه د دهه فجر مورد تأکید است

حجت الاسلام تقی زاده گفت: تلاقی دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فرصتی برای تبیین ریشه‌های فاطمی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های مربوط به 12 بهمن در تبریز اظهار داشت: تمامی کاگروه‌های فعال در ستاد بزرگداشت دهه فجر استان آمادگی کامل برای اجرای ویژه برنامه های دهه فجر را دارا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که روز 12 بهمن با عنوان «انقلاب اسلامی؛ 40 سال مکتب فکری امام راحل، نصرت الهی و ولایت‌مداری» نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرموده‌اند؛ این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، از این رو در کلیه شهرستان‌ها و مرکز استان در این روز برنامه میثاق امت با ولایت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که 12 بهمن مصادف با روز جمعه بوده و برنامه‌ها قبل از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار می شود، افزود: امسال شاهد اجرای گروه‌های سرود 1600 نفری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در مصلاهای سراسر آذربایجان‌شرقی نیز خواهیم بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که امسال مراسم زنگ انقلاب در مدارس منتخب برای روز 13 بهمن پیش‌بینی شده است، افزود: تلاقی دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فرصتی برای تبیین ریشه‌های فاطمی انقلاب اسلامی است، از این رو حفظ شئون و حرمت این ایام سوگواری در ویژه برنامه های دهه فجر مورد تأکید قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که تلاش شده تا برنامه‌های ایام فاطمیه و جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرند، خاطرنشان کرد: بر این اساس فضاسازی شهری با پرچم های الوان مذهبی و منقش به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) در اولویت بوده و امسال چراغانی معابر صورت نخواهد گرفت.

حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: برنامه ریزی شده تا از غروب 21 بهمن پرچم های عزا جمع‌آوری شده و با تمامی تشکل های مردمی و دولتی برای بزرگداشت پرشور یوم الله 22 بهمن هماهنگی صورت گرفته است، همچنین آئین نورافشانی و گلبانگ تکبیر بر خلاف سال های گذشته به شامگاه 22 بهمن انتقال یافته است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی خواستار تعامل حداکثری و هماهنگی نزدیک کارگروه‌ها و نهادهای دخیل در اجرای ویژه برنامه های دهه فجر با یکدیگر شد و افزود: انتظار داریم امسال بر خلاف خواست دشمنان، شاهد برگزاری باشکوه‌ترین برنامه‌ها در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشیم.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی سفر رئیس جمهور به گلستان آسیب های اجتماعی استان بوشهر جنوب کرمان شورای عالی انقلاب فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان شهید ایام فاطمیه ایام دهه فجر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد