Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:03:05 GMT

چه کسانی بسته‌ حمایتی دریافت کردند ؟ +جزییات

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۳۴۹۳

چه کسانی بسته‌ حمایتی دریافت کردند ؟ +جزییات

رکنا: سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: از تعداد ۶ میلیون نفری که قرار بود بسته حمایتی دریافت کنند سه میلیون نفر این بسته را دریافت کرده و مابقی نیز تا پایان روز یک شنبه گذشته بسته خود را دریافت کردند.

به گزارش رکنا، محمدحسن زدا در این باره اظهار داشت: بسته اولیه که تهیه کرده بودیم حدود ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بودند که بعد از رفع همپوشانی‌ها ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر شامل دریافت بسته حمایتی شدند و خوشبختانه موفق شدیم از طریق ۲۸ بانک روز گذشته حدود ۳ میلیون نفر را پرداخت کنیم البته بعضی از بانک‌ها آن نرم افزاری که ما آماده کرده بودیم با سیستم‌عامل‌هایی داشتند همخوانی نداشت و همین موضوع باعث شد برخی از گروه هدف ما برای دریافت بسته‌های حمایتی دچار مشکل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه مشکل همخوانی سیستم‌های عامل بانک و تامین اجتماعی به سرعت مرتفع شده است افزود:فکر می‌کنم ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر دیگر که از دریافت بسته اول جا مانده بودند تا دقایق پایانی روز یک شنبه موفق به دریافت بسته حمایتی خود شدند.

سرپرست تامین اجتماعی با اشاره به اینکه قرار است همه افرادی که بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند و حقوق آن‌ها زیر سه میلیون تومان است این بسته را دریافت کنند تصریح کرد: کارفرمایان و خویش فرمایان نیز شامل دریافت این بسته می‌شوند و از لیست حذف نمی‌شوند. این افراد با سازمان تامین اجتماعی قرار داد دارند و ما حقوق آن‌ها را می‌دانیم.

زدا گفت: وقتی از تعداد ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر قرار شد ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر بسته حمایتی دریافت کنند ۲ امکان وجود دارد اول اینکه تصمیم‌گیرندگان برخی از افراد را حذف کرده باشند که بعید می‌دانم این کار را انجام داده باشند، چون من شنیدم که قرار است حتی افرادی که بیمه نیستند نیز این سبد را دریافت کنند. اتفاق دوم این است که این افراد از مسیر دیگری بسته حمایتی را دریافت کرده باشند مثلاً بیمه شده سازمان تامین اجتماعی همسرش از طریق دولت بسته را گرفته باشد و به این صورت این تعداد به ۶ میلیون نفر کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در جریان پرداخت بسته‌های حمایتی ۲۸ بانک فعالیت داشتند که این کار بسیار بزرگی است و امیدواریم با تلاش همکاران عزیزم این انجام وظیفه به نحو احسن ادامه پیدا کند.

زدا افزود: همه افرادی که از اول فروردین ماه سال ۹۷ تا اول مهر ماه امسال بیمه شده‌اند حتی اگر بیمه آن‌ها قطع شده باشد این بسته حمایتی را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شماره ۱۴۲۰سامانه ارتباطی مردم با سازمان تامین اجتماعی است تاکید کرد: هموطنان عزیز و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند با شماره گیری ۱۴۲۰ سوالات خود درباره بسته‌های حمایتی و مسائل دیگری که مربوط به این سازمان است پرسیده و از راهنمایی کارشناسان استفاده کنند.

زدا در خصوص دریافت طلب تامین اجتماعی از دولت گفت: در حال رایزنی درباره این موضوع هستیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شکنجه و تهیه فیلم سیاه از مردان عاشق زنان مطلقه در لانه سیاه مشهد دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید راز کار های کثیف این 4 زن داخل دامن شان بود+ عکس فرید به خاطر ارتباط با زن شوهردار طناب دار را به جان خرید زن حسود " هوو " خود را به حراج گذاشت دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد ماجرای زندگی سیاه راضیه اشک همه را درآورد خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رهایی زن اعدامی از چوبه دار / راز جسد یک مرد داخل بشکه چیست؟ کتک خوردن 2 پلیس زن در خوزستان! / آنها از مقام قضایی دستور داشتند این عکس از سقوط هواپیمای ارتش ایران جهانی شد! دکترهای تهرانی از این مردان شوم وحشت داشتند! / بلایی که سر زن جوان در غیاب شوهرش آمد! جزغاله شدن زن جوان در تصادف آتشین!+فیلم بیرون کشیدن زن سوخته سرنوشت ترسناک برای عاملان دست درازی به دختران تبریزی + فیلم جنجالی

منبع: رکنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی تامین اجتماعی بیمه سازمان تامین اجتماعی بسته حمایتی پرداخت بسته حمایتی واریز بسته حمایتی عکس فیلم مشهد جوان زن دختر تصادف مادرش نجات تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح جزئیات پرونده کلاهبرداری اظهار داشت: یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری مسابقه بزرگ تلفنی اظهار داشته فقط با پاسخ به یک سوال می‌تواند برنده صدمیلیون تومان شود که شاکی نیز وسوسه شده و با کلاهبرداران همراهی کرده و در ادامه با دریافت اطلاعات بانکی وی از او کلاهبرداری کرده است.

وی تصریح کرد: مجرمان با استفاده از ترفند‌های زیرکانه مالباخته را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود کد‌های مختلفی را که از پشت تلفن به وی اعلام می‌کرده در مرورگر تلفن همراه خود وارد و اعلام کند، شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب‌های بانکی خود می‌شود.

سرهنگ معظمی گودرزی ادامه داد: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری متهمان شناسایی و پس از تشریفات قضایی هر ۴ عضو اصلی این باند دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

وی با اشاره به گسترده بودن ابعاد کلاهبرداری این مجرمان افزود: ممکن است شیوه‌های کلاهبرداری این افراد مجرم متفاوت باشد، اما در نهایت به یک شیوه عمل می‌کنند و با اعلام برنده شدن مخاطبان، با ترفند‌های ماهرانه تمام اطلاعات حساب بانکی افراد را دریافت کرده و با استفاده از آن اقدام به برداشت از حساب افراد می‌کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: همان گونه که به دفعات توسط پلیس هشدار داده شده است به هیچ عنوان جهت دریافت جایزه نیازی به حضور در پای دستگاه عابربانک و یا دادن اطلاعات محرمانه حساب بانکی از جمله اینترنت بانک و همراه بانک نیست و تماس‌هایی که این موارد را از شهروندان درخواست می‌نمایند قطعا کلاهبرداری است، همچنین هیچ سازمان دولتی اعم از صدا و سیما و اپراتور‌های تلفن همراه، شرکت مخابرات، سازمان حج و زیارت و ... با استفاده از خطوط شخصی و از بستر شبکه‌های اجتماعی با هیچکس تماس نمی‌گیرند و و صرف استفاده از لوگو و یا نشان این سازمان‌ها بر روی پروفایل شخص تماس گیرنده در شبکه‌های اجتماعی دلیلی بر صحت و تائید منشاء این تماس‌ها نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت