Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه سال از معرفی آخرین اسمارت‌فون مبتنی بر ویندوز توسط مایکروسافت می‌گذرد، از آن پس بارها خبر مرگ ویندوز 10 موبایل منتشر شده است، اما این‌بار مایکروسافت به صورت رسمی پایان راه ویندوز 10 موبایل را 10 دسامبر سال آتی میلادی اعلام کرده است.به گزارش بلاغ،مایکروسافت اعلام کرده که امکان پشتیبان‌گیری از برنامه‌های خاص و یا تنظیمات تا سه ماه پس از دسامبر یعنی تا 10 مارس 2020 وجود دارد، اما پس از آن این قابلیت نیز دیگر ارایه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین ممکن است سرورهای مایکروسافت تا یکسال پس از این تاریخ در دسترس باشد.

مایکروسافت دومین کمپانی بزرگی محسوب می‌شود که کاربران استفاده کننده از ویندوز 10 موبایل را به استفاده از یک اسمارت‌فون مجهز به iOS و یا اندرویدی تشویق می‌کند. البته این اتفاق چندان دور از ذهن نبود، زیرا این غول نرم‌افزاری مدت‌هاست که به توسعه اپلیکیشن برای دیگر پلتفرم‌ها می‌پردازد. حتی این کمپانی یک لانچر را برای سیستم عامل اندروید معرفی کرده است. هم‌چنین آخرین نسخه از ویندوز 10 از قابلیت mirroring نیز پشتیبانی می‌کند.

چند روز پیش بود که مایکروسافت برنامه آتی این کمپانی برای کورتانا را شرح داد. ساتیا نادلا کورتانا را رقیبی برای دو دستیار صوتی گوگل اسیستنت و الکسا نمی‌داند، بلکه معتقد است که این دستیار باید قابلیت اجرا بر روی سایر دستیارهای صوتی را داشته باشد. به هر حال پذیرفتن شکست پروژه جاه‌طلبانه ویندوز موبایل درس‌های زیادی را برای مایکروسافت و مدیران آن به همراه خواهد داشت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده