Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده سریال تلویزیونی «گشت پلیس» گفت: : اقبال مخاطبان مطابق پیش بینی قبلی ما، خیلی خوب بوده و درخواست‌های زیادی از سوی مخاطبان رسانه ملی برای ساخت سری دوم مجموعه «گشت پلیس» داشته‌ و داریم.به گزارش بلاغ،سعید پروینی»، تهیه کننده سریال تلویزیونی «گشت پلیس» گفت: از ابتدا که فیلمنامه این سریال از سوی ناجی هنر به بنده پیشنهاد شد، با شناختی که از آثار پلیسی و اکشن داشتم و استانداردهایی که پیش‌تر برای ساخت مطلوب این چنین سریال‌هایی در قاب تلویزیون در ذهن می پروراندم، موفقیت آن را در میان مخاطبان پیش بینی می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تهیه کننده گفت: در ادامه با شناخت از تجربیات پیشین مهرداد خوشبخت، او را بهترین گزینه برای کارگردانی مجموعه «گشت پلیس» یافتم و به جرات می‌توانم بگویم با خلاقیت و توانمندی او و همراهی عوامل پرتلاش گروه، در نهایت «گشت پلیس» گام مهمی در ارتقای کیفیت سریال‌های اکشن و پلیسی تلویزیون و نمایش قدرت و تجهیزات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شد.

وی درخصوص واکنش‌های مخاطبان بیان داشت: مردم سریال‌های اکشن و پلیسی دوست دارند و اقبال مخاطبان مطابق پیش بینی قبلی ما، خیلی خوب بوده و درخواست‌های زیادی از سوی مخاطبان رسانه ملی برای ساخت سری دوم مجموعه «گشت پلیس» داشته‌ و داریم.

پروینی درباره احتمال ساخت سری دوم از این مجموعه نیز گفت: فیلمنامه نگارش شده، اما تنها چیزی که در این باره می‌توانم بگویم این است که همه چیز به تصمیم مدیران بستگی دارد هرچند طرح و برنامه ریزی اولیه ما برای تولید یک سریال ۱۳ قسمتی بود اما به هردلیل تولید آن به این شکل میسر نشد و در نهایت یک مجموعه ۷ قسمتی آماده شد.

تهیه‌کننده «گشت پلیس» در پاسخ به این سوال که چرا اثری اکشن که توانسته مخاطبان را هم جذب کند، تنها در ۷ قسمت تولید شد؟ گفت: در زمینه گلایه مخاطبان نسبت به کم بودن حق با مخاطبان است. برای بنده و کارگردان نیز این مسئله روشن بود، ولی برخی مشکلات در تامین بودجه از سوی متولیان کار، که به طور مشترک موسسه ناجی هنر و مرکز سیمافیلم بودند سبب شد تا طرفین به این نتیجه برسند که سریال تنها در ۷ قسمت تولید شود.

پروینی گفت: همانطور که می‌دانید هر سریال برای اثرگذاری و ارتباط‌گیری با مخاطب در قاب تلویزیون نیاز به فرصت بیشتری دارد و اکنون شاهدیم علی‌رغم تعداد قسمت کم این کار، استقبال بسیار خوبی از سوی مردم صورت گرفته، اما فرصت تداوم این همراهی کوتاه بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد

سریال «هیس، هیچی نیس!» در حالی به آنتن شبکه دو رسیده که قرار است سه روز آخر هفته از شبکه امید هم پخش شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روز گذشته اعلام شد که سریالِ فانتزی جدید تلویزیون قرار است از شبکه دو پخش شود. حالا در خبر دیگری عوامل سریال اعلام کرده‌اند سه روز آخر هفته این سریال به آنتن شبکه امید هم خواهد رسید.

ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» اولین مجموعه تاریخی طنز نوجوان، همزمان با پخش این مجموعه در ساعت 21 از شبکه امید، رونمایی و منتشر شد.

ترانه این اثر را مهناز رودساز سروده و مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده آن است. معین ادیم نیز آهنگسازی آن را بر عهده دارد. 

تیزر جدید این سریال با معرفی موسیقی تیتراژ توسط علی نوروزیان ساخته شده است.

.

این مجموعه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 21 از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 9 صبح و 14:30 بعد از ظهر روی آنتن می‌رود. همچنین این سریال شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این مجموعه حمیدرضا عطارد تهیه کننده، زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد