Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:46:46 GMT

دین ستیزی هدف از ایجادفرقه ها و نحله های انحرافی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۳۶۱۴

دین ستیزی هدف از ایجادفرقه ها و نحله های انحرافی

آشناگر، هدف از ایجادفرقه ها و نحله های انحرافی ، را دین ستیزی عنوان کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل ازروابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان، علیرضا آشناگردر نشست تخصصی رنگ ها و نیرنگ ها ، با حضور جمعی از مدیران کل و کارشناسان حراست و فعالان اجتماعی استان با اشاره به تلاش استعمار در به انحراف کشاندن قشر جوان و پویای جامعه گفت : استعمار با جعل باورهای جدید به مقابله با دین بعنوان یک برنامه و روش کامل زندگی سالم برخواسته است و سعی دارد با ایجاد فرق و شکاف قومی ، جغرافیایی و مذهبی وحدت و انسجام ملی را هدف قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندارسمنان دین ستیزی و عقل گریزی را وجه مشترک فرقه ها و نحله های انحرافی عنوان کرد و افزود : عرفان های اصیل و واقعی انسان را به سمت خدا محوری سوق می دهد در حالی که عرفان های کاذب به سمت خود محوری حرکت نموده و با هدف برجسته سازی رهبر تشکیلات فعالیت می کنند.

 

رئیس شورای تامین استان آگاهی بخشی ، روشنگری و اطلاع رسانی را از اقدامات مطلوب و موثر در شکست برنامه های سردمداران استعماری عنوان  و تاکیدکرد : تضعیف آموزه های دینی و فراموشی فرایض الهی امر به معروف و نهی از منکر از عوامل اصلی در جهت رشد عرفان های کاذب به شمار می رود.

 

آشناگر همچنین در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت بهره مندی از توان علمی ، تخصصی و پژوهشی سازمان های مردم نهاد در تولید بسته های مناسب فرهنگی ، اخلاقی و سیاسی گفت : تسلط بر سازمان های مردم نهاد از اهداف و برنامه های موسسان و برنامه ریزان فرقه های انحرافی است و لذا باید تلاش کرد تا با توجه بیشتر به این گونه موسسات و مراکز از توانمندی آنان در بسط و گسترش تفکر ناب اسلامی بهره برد.

 

وی با انتقاد از حضور کم رنگ متخصصان و کارشناسان فرهنگ و تعالیم اسلامی در بستر فضای مجازی گفت: جوانان ما تنها هستند و همه ما و بخصوص اهالی اندیشه و قلم و عالمان ، وظیفه داریم تا با ورود موثر در این بستر ، نسبت به معرفی اسلام ناب و عرفان های اصیل و حقیقی تلاش کنیم.

 

آشناگر در پایان سخنان خود با قدردانی از برگزار کنندگان این نشست و نمایشگاه تخصصی، بر ضرورت حساسیت نسبت به قشر جوان تاکید کرد و گفت : اگر دغدغه ی جوانان را نداشته باشیم موجب آلوده شدن آنان به فضای مسموم و جدایی افکن فرقه ها شده و در اینصورت همه گرفتار خواهیم شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان آسیب های اجتماعی استان بوشهر جنوب کرمان اردبیل هرمزگان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان سفر رئیس جمهور به گلستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت؛

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

- کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

- مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

- باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

- همه ی بخشها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاهها نباید بی‌برنامه باشند.

- استانها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانکها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

- باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

- باید استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

- باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

- الگوهای مصرف آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.


جهت‌استحضار جنابعالی عرض می کنم ۳۴ ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روزهای تبلیغات بود"

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903299

دیگر خبرها

  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • مترسک؛ عرفان طهماسبی
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود