Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-ناحيه صنعتي سرولايت شهرستان نيشابورآماده‌ي کلنگ‌زني است و ظرف چند ماه آينده با دريافت رضايتِ مالکِ زمين، انجام خواهد شد، ايجاد  ناحيه صنعتي بخش طاغنکوه شهرستان فيروزه نيز در دست مطالعه است.

به گزارش خبرنگار آريا در نيشابور ،نماينده مردم نيشابور‌‌ و فيروزه در مجلس شوراي اسلامي اظهارکرد:با فعاليت‌هايي که انجام شد، موافقت در  گازرساني به 10 روستاي باقي مانده از بخش  ميان جلگه دريافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله روستاهايي که به دليل فواصل طولاني با يکديگر، از ليست گازرساني خارج شده بود و همچنين 3 روستاي بخش مرکزي که به دليل فاصله زياد و جمعت کم هنوز گاز ندارند در دست پيگيري است تا گازرساني به اين دو بخش نيز کامل شود.
حميدگرمابي افزود:با هماهنگي ستاد اجرايي فرمان امام و بنياد برکت، 30 ميليارد تومان براي مشارکت با بخش خصوصي در طرح‌هاي اقتصادي نيشابور و فيروزه تخصيص داده شد و همچنين گازرساني و کمک به تهيه  تجهيزات گرمايشي 30 مدرسه‌ي محروم  شهرستان فيروزه توسط اين بنياد انجام شد.
وي خاطرنشان کرد:پروژه  ورزشگاه انقلاب احتمالا تا اواخر اسفند افتتاح شود، دکل‌ها خريداري و پايه‌ي آن نصب شده، زمين چمن و پيست تارتان در دست احداث است و به نظر مي‌رسد کار زيادي نبايد مانده باشد.
گرمابي يادآورشد:ناحيه صنعتي سرولايت شهرستان نيشابورآماده‌ي کلنگ‌زني است و ظرف چند ماه آينده با دريافت رضايتِ مالکِ زمين، انجام خواهد شد، ايجاد  ناحيه صنعتي بخش طاغنکوه شهرستان فيروزه نيز در دست مطالعه است.
عضو مجمع نمايندگان خراسان رضوي عنوان کرد: ده ميليارد تومان براي تکميل پروژه‌ي #افلاک_نما در اصلاحيه‌ي بودجه درخواست کرديم و با اختصاص آن پيشرفت زيادي در اين پروژه انجام خواهد شد.
گرمابي بيان کرد:شهرستاني با جمعيت نيشابور نداريم که دانشگاه  علوم پزشکي نداشته باشد، من قبل از استعفاي آقاي هاشمي، وزير بهداشت و درمان، توانستم دستور بررسي فوري اين موضوع را بگيرم و در ادامه مقرر شد هياتي براي بررسي آن به نيشابور بفرستند.
نماينده مردم نيشابور‌‌ و فيروزه در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: در خصوص احتمال کانديداتوري خودم در  انتخابات آتي مجلس، بايد بگويم که عوامل مختلفي بر اين تصميم اثرگذار است و اگر خدا توفيق دهد در خدمت هستم.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناحيه صنعتي سرولايت نيشابور آماده ي کلنگ زني است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ پاسدار موسی عطاری با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار یکی از مهم‌ترین امور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان وارد میدان می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کار در مناطق روستایی و محروم یک فرصت ارزشمند و توفیق الهی است، ادامه داد: بسیج یک نیروی پیش‌برنده و محرک بوده و تفکر بسیجی در تمام دنیا گسترده شده است.

وی اظهار کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی با استفاده از بازوی توانمند بسیج عملیاتی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در شهرستان افزود: در حال حاضر بالغ بر ۶۰ طرح مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان در حال اجرا است و این طرح‌ها در ۴۰ روستا عملیاتی می‌شود.

عطاری اضافه کرد: برای اجرای ۶۰ طرح مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی اعتباری بالغ بر یک هزار و دویست میلیارد ریال هزینه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت افزود: اعتبارات این طرح از محل مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) و سپاه شهدا آذربایجان غربی تأمین می‌شود.

وی در خصوص طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری اظهار کرد: طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی شامل آبرسانی، مرمت و بازسازی مساجد روستایی، گازرسانی به خانه محرومین، احداث خانه محرومین، تکمیل خانه‌های مددجویی در روستاها، تجهیز کارگاه‌های قالی‌بافی و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی در خصوص اهداف طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی اظهار کرد: هدف از اجرای طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت در ادامه با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی نقطه مقابل با اقدامات و توطئه‌های دشمنان است؛ زیرا طی سالیان دراز دشمن تمرکز خود را برای ایجاد مشکلات اقتصادی گذاشته است، افزود: امسال بالغ بر یک صد طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری تا پایان سال جاری اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه