Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:10:52 GMT

پیشرفت فیزیکی 58 درصدی پتروشیمی گچساران

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۳۸۵۰

مدیر سایت پتروشیمی گچساران گفت: در حال حاضر عملیات ساخت پتروشیمی گچساران 58.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایسنا، منصور صفرپور در بازدید اعضای کمیسیون کارگری کهگیلویه و بویراحمد از پتروشیمی گچساران افزود: در صورت بهره برداری پتروشیمی گچساران برای بیش از 2000نفر شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر عملیات ساخت پتروشیمی گچساران 58.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر سایت پتروشیمی گچساران تصریح کرد: پس از بهره برداری این طرح می تواند سالانه یک میلیون تن اتیلن تولید و به بازارهای داخلی و خارجی صادر کند.

صفرپور عنوان کرد: با راه اندازی کارخانه پتروشیمی گچساران خوراک پتروشیمی‌های خط دنا شامل بروجن، دهدشت، ممسنی و کازرون تأمین خواهد شد که تأمین خوراک پتروشیمی دهدشت در اولویت کاری این کارخانه است.

وی ادامه داد: قبل از راه اندازی، برای انتقال اتیلن تولیدی انشعابی از خط لوله اتیلن غرب به پتروشیمی گچساران وارد خواهد شد.

مدیر سایت پتروشیمی گچساران خاطرنشان کرد: این طرح سالانه یک هزار و 250 تن خوراک اتان خود را از پالایشگاه بید بلند بهبهان دریافت خواهد کرد.

صفرپور بیان کرد: خوراک پتروشیمی گچساران از پالایشگاه بید بلند بهبهان به میزان یک میلیون و 250 هزار تن در سال و با خط لوله ای به طول 90 کیلومتر تامین خواهد شد.

وی افزود: گاز متان مورد نیاز این طرح 53 هزار و 900 مترمکعب بر ساعت از خط سراسری و نیز برق این طرح به میزان 50 مگاوات از سوی شرکت برق منطقه خوزستان تامین می شود.

مدیر سایت پتروشیمی گچساران ادامه داد: پتروشیمی گچساران در آینده تولید کننده سالانه 84 هزار تن سی تری پلاس (+ c3 ) خواهد بود.

صفرپور اضافه کرد: این طرح در زمینی به مساحت 157 هکتار  احداث  وتأمین آب این طرح از سد کوثر با لوله 24 اینچ در ظرفیت یک هزارو 760 مترمکعب بر ساعت و به طول 27 کیلومتر تأمین می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پتروشیمی گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین