Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:12:41 GMT

بازدید روحانی از نمایشگاهکسب و کارهای آینده

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۰۲۸

بازدید روحانی از نمایشگاهکسب و کارهای آینده

رئیس‌جمهور از نمایشگاه «کسب و کارهای آینده» وزارت ارتباطات بازدید کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه 1 بهمن) با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه کسب و کارهای آینده بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی: ذخایر کالاهای اساسی کشور امروز بهتر از هر زمان دیگری است

وی در این بازدید، با توضیحات محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و متخصصان و مدیران این عرصه در جریان چگونگی حوزه‌های گوناگون این کسب و کارها، استار تاپ‌های فعال ایرانی در این حوزه‌ها و روند برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای توسعه این مشاغل قرار گرفت.

نمایشگاه «کسب و کارهای آینده» با توجه به ضرورت طرح موضوعات ملموس از کاربرد فناوری‌های روز دنیا، سناریو چیدمان حوزه‌های موضوعی از شهر هوشمند و نقشه و با طرح فناوری‌های مالی، کسب و کارهای فضا پایه، گردشگری هوشمند، صنایع خلاق در بخش کاربردهای فناوری شروع و در ادامه با ارائه فناوری‌های هوش مصنوعی و تحلیل داده، رایانش ابری، اینترنت اشیا و رمز ارزها و زنجیره بلوک به پایان می‌رسد.

رئیس‌جمهور پس از این بازدید، نشستی با وزیر، معاونان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ارتباطات دولت دوازدهم حسن روحانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارتباطات دولت دوازدهم حسن روحانی وزارت ارتباطات دولت دوازدهم حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی پیروان مکتب امام صادق هستند

تعداد بازدید : 71 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 624 یک روحانی که به عنوان کارشناس مذهبی صداوسیما سخن می‌گفت، تاکید کرد: «دانشجویان کالیفرنیای آمریکا و دانشجویان که به خیابان‌ها آمدند و به جنایات اسرائیل اعتراض می‌کنند، پیروان مکتب امام صادق (ع) هستند» اظهارات کامل این روحانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان مکتب امام صادق هستند
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان امام صادق هستند!
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد