Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:19:13 GMT

کلینیک تخصصی ماکو به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۰۵۰

کلینیک تخصصی ماکو به بهره برداری می رسد

به گزارش ایرنا، اسلام یادگاری روز یکشنبه در نشست کارگروه تخصصی سلامت منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: در این کلینیک خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاه، ماموگرافی،‌ سونوگرافی و‌ فیزیوتراپی ارائه می شود.
وی افزود: راه دسترسی مناسب برای این کلینیک نیز با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد ماکو تا خرداد ماه سال آینده از مسیر جاده ساحلی احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای ایجاد و احداث این راه دسترسی اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
یادگاری با اشاره به اینکه نقشه محوطه سازی و پارکینگ نیز توسط سازمان منطقه آزاد ماکو طی 2 هفته آتی آماده می شود، ادامه داد: برای احداث و تجهیز این کلینیک 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت با مساعدت سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه شده است.
قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه با تاکید بر ارتقای سلامت به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار گفت:‌ سازمان منطقه آزاد ماکو اهتمام ویژه ای به ارتقای شاخص های بهداشتی و سلامت و همچنین حفظ محیط زیست این منطقه دارد.
‌علیرضا نصیری با اشاره به اهمیت توسعه نرم افزاری و خدمات رفاهی سلامت در منطقه بیان کرد: چشم انداز سازمان منطقه آزاد ماکو این است که با جلب همه توانمندی های موجود جامعه اعم از نهادهای ملی و مردمی بالاترین پوشش خدمتی در راستای تامین سلامت را داشته باشد.
وی ایجاد سامانه نوبت‌گیری و نوبت ‌دهی بیماران در بیمارستان های منطقه باخلاقیت و نوآوری را ضروری دانست و تاکید کرد: اجرای نظام نرم افزاری در جهت رفع مشکلات مراجعان به بیمارستان ها بر اساس لایه ‌بندی و سند سطح بندی درمان اجرا شود.
وی احداث کلینیک تخصصی ماکو را اقدامی ارزنده دانست و افزود:‌ در حوزه بهداشت و سلامت باید از تمام ظرفیت های منطقه استفاده کرد.
نصیری از مسوولان و رسانه ها خواست تا فرهنگ توجه به تاریخ انقضا و سلامت کالاهای مصرفی را در جامعه نهادینه کنند.
وی اظهارداشت: حفظ محیط زیست در ماکو با کنترل فاضلاب های شهری و جمع آوری آب های سطحی در اولویت برنامه های مسوولان شهری قرار گیرد و در این خصوص همکاری شهرداری با اداره آب و فاضلاب شهرستان حائز اهمیت است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه در خصوص مشکل فاضلاب ماکو نیز بحث و مذاکره صورت گرفت و مقرر شد با مشارکت بخش خصوص طرح تصفیه خانه ماکو ادامه پیدا کند.
منطقه آزاد ماکو به عنوان یکی از هفت منطقه آزاد کشور به لحاظ محدوده جغرافیایی منطبق بر شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در دولت تدبیر و امید به الگویی برای اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.
مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومتر مربع بوده و به تنهایی بیش از 75 درصد کل مساحت مناطق آزاد کشور را به خود اختصاص داده و دومین منطقه آزاد بزرگ دنیاست.
این منطقه در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.
7132/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بیمارستان جامعه شاخص محیط زیست مناطق آزاد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه