Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام حسین شمشاد، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان عصر روز گذشته، 30 دی ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اولین همایش استانی فرهیختگان فرهنگی با هدف معرفی فرهیختگان فرهنگی نیروهای مسلح استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینكه این همایش در سه بخش افتتاحیه، كارگاه‌های آموزشی و اختتامیه برگزار خواهد شد، افزود: از اهداف اصلی همایش فرهیختگان، نهادینه سازی و آموزش نیروی انسانی در 15 طیف كلی و هشت طیف كارگاهی است.

شمشاد ادامه داد: در این همایش، افراد طیف‌های مختلف از جمله مبلغان، قاریان، حافظان، مداحان، اهل قلم، مؤذنان، مكبران، عكاسان و گروه‌های هنری با شركت در كارگاه‌های آموزشی بر رشد و تعالی علمی و عملی خود می‌افزایند و به عنوان ذخایر فرهنگی درون سازمانی از وجود آنها در برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی و مذهبی استفاده خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: محوریت همایش فرهیختگان فرهنگی با نیروی انتظامی است و در آن از ظرفیت‌های فرهنگی سایر سازمان‌ها همچون سپاه قدس گیلان، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه نیز استفاده می‌شود.

شمشاد در پایان با اشاره به اینكه در این همایش یک روزه بیش از 80 نفر از فرهیختگان در حوزه‌های مختلف حضور خواهند داشت، گفت: افراد شركت كننده از كاركنان، بازنشستگان و خانواده كاركنان استان انتخاب و دعوت شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان