Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:55:43 GMT

۱۴ نماینده‌ای که با تاخیر به مجلس رسیدند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۲۹۲

۱۴ نماینده‌ای که با تاخیر به مجلس رسیدند

هیئت رئیسه مجلس، اسامی تأخیرکنندگان آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد امیر‌آبادی فراهانی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، در ابتدای دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی امروز (دوشنبه 1 بهمن) قوه مقننه، اسامی 14 نماینده‌ای که با تاخیر به جلسه علنی امروز رسیدند را به شرح زیر قرائت کرد:

تصویب تفحص از بانک شهر در کمیسیون اقتصادی مجلستفحص از سازمان محیط زیست در کمیسیون کشاورزی مجلس رد شدتوصیه عضو مجلس خبرگان رهبری به رسانه‌ها؛ "فکر پاک" را به جامعه تزریق کنیدبررسی طرح تفحص از شرکت فرودگاه‌ها و مسکن مهر در مجلسمجلس ضوابط بهره‌برداری از خاک را مشخص کرد

 

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علاءالدین خادم، نماینده سپیدان 2.محمد بخشی، نماینده الیگودرز 3.زهرا ساعی، نماینده تبریز 4.حسن سلیمانی، نماینده کنگاور 5.غلامرضا شرفی، نماینده آبادان 6.مهدی فرشادان، نماینده سنندج 7.محمد‌حسین قربانی، نماینده آستانه‌ اشرفیه 8.شادمهر کاظم زاده، نماینده دهلران 9. احمد مازنی، نماینده تهران 10.اسغر مسعودی، نماینده نی‌ریز  11.محمد مهدی مفتح، نماینده تویسرکان 12.محمدرضا ملکشاهی‌راد، نماینده خرمآباد 12.حبیب‌الله نیکزادی پناه، نماینده بم 13.نبی هزار جریبی، نماینده گرگان 14.همایون یوسفی، نماینده اهواز.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون آموزش و تحقیقات کمیسیون اجتماعی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات کمیسیون اجتماعی کمیسیون آموزش و تحقیقات کمیسیون اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور اظهار کرد: جلساتی که در مجلس انجام و رئیس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی آن حضور دارند، عمدتاً مباحث حول همکاری‌ها، همراهی و برون رفت از مشکلات است.

وی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و نظرات خود را گفتیم و نظرات دولت را نیز شنیدیم و در نهایت نیز قرار شد تا دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه «وزارت اقتصاد در حال کار درباره بازار ارز است و حتماً گزارش این اقدامات به مجلس ارائه خواهد شد»، عنوان کرد: حتماً جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک