Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@09:49:15 GMT

اسماعیل بخشی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۴۴۶

ساعت24-اسماعیل بخشی از عناصر مرتبط با گروهک‌های برانداز، که به دروغ مدعی شده بود مورد شکنجه قرار گرفته است، قبل از وصل شدن به تیم خروج از کشور، دستگیر شد.

  اسماعیل بخشی از عناصر مرتبط با گروهک‌های برانداز که قصد به انحراف کشاندن اعتراضات کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه را داشت و به دروغ مدعی شده بود مورد شکنجه قرار گرفته است، قبل از وصل شدن به تیم خروج از کشور، دقایقی پیش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی که با طراحی صورت گرفته از صبح متواری شده بود و مقرر بود با برنامه ریزی صورت گرفته از کشور خارج و پروژه شکنجه سازی علیه نظام را در خارج از کشور اجرایی و ادامه دهد با اشراف موثر نیروهای امنیتی دستگیر شد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد که مذاکرات با مقامات نیجر برای خروج نظامیان آمریکا از این کشور آغاز شده است.

این مقام پنتاگون مدعی شد که این کشور به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، با وجود مذاکرات برای خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش های رسانه ای، دولت واشنگتن یک هیات از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی آفریقای آمریکا را برای شرکت در مذاکرات به نیجر اعزام کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز این هفته به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که دولت آمریکا به شورای نظامی حاکم بر نیجر اطلاع داده که در ماه‌های آینده هزار نظامی آمریکایی را از خاک نیجر خارج می‌کند.

کد خبر 6086845

دیگر خبرها

  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • آبگیری بخشی از وسعت تالاب جازموریان در اثر بارندگی‌های اخیر
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه