Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است حتی فناوری کمک‌داور ویدئویی هم نمی‌تواند به صحنه‌های بحث‌برانگیز فوتبال پایان دهد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه 3 بر یک لگانس را از پیش‌رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی تا دقیقه 72 با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا اینکه دروازه‌بان لگانس شوت محکم لیونل مسی را که از پشت محوطه جریمه زده شد را دفع کرد و لوئیس سوارس نیز توپ برگشتی را وارد دراوزه حریف کرد. در این صحنه دروازه‌بان لگانس روی زمین افتاد و بازیکنان لگانس بر این باور بودند که سوارس با پا ضربه‌ای به دروازه‌بان‌شان زده است که داور در نهایت با بازبینی صحنه موردنظر توسط کمک‌داور ویدئویی (VAR) گل این مهاجم اروگوئه‌ای را صحیح اعلام کرد تا نتیجه 2 بر یک به سود آبی‌واناری‌ها شود.

ارنستو والورده پس از این بازی در خصوص گل بحث‌برانگیز لوئیس سوارس گفت: من فکر می‌کنم گل سوارس صحیح بود. همه از دید خود به این صحنه نگاه می‌کنند، اما وقتی داور گل را درست اعلام می‌کند، پس گل است. به هر حال حتی با کمک‌داور ویدئویی هم صحنه‌های بحث‌برانگیر تمامی ندارد. به نظر من گل کاملاً واضح بود و سوارس برخوردی با دروازه‌بان لگانس نداشت. از این به بعد هم صحنه‌های بحث‌برانگیر همیشه در فوتبال خواهد بود و اشتباهاتی نیز به وقوع خواهد پیوست، پس باید این اشتباهات سهوی را هم پذیرفت. این اشتباهات سهوی هم با VAR هم تمامی نخواهد شد.

جدول رده‌بندی لالیگابرتری بارسلونا در شب ‌مصدومیت دمبله

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص چرایی تعویض کارلس آلنا، هافبک 21 ساله خود که در این بازی عملکرد تأثیرگذاری از خود نشان داد و در دقیقه 64 جای خود را به لیونل مسی داد، تصریح کرد: آلنا فوق‌العاده بازی کرد، اما به این نتیجه رسیدیم که ایده خوبی است که وقتی نتیجه یک بر یک بود، تغییری در تیم ایجاد کنیم.

والورده تصریح کرد: ایوان راکیتیچ و لیونل مسی به بازی کنار یکدیگر عادت دارند و ما باید بازی را به سود خودمان برمی‌گرداندیم، اما این بدین معنا نیست که عملکرد آلنا خوب نبود. ما باید به همه بازیکنان خود فرصت بازی بدهیم چون همه آنها برای تیم مهم هستند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیونل مسی ارنستو والورده لالیگا بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی ارنستو والورده لالیگا بارسلونا لیونل مسی ارنستو والورده لالیگا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در حالی مقابل سایپا به نتیجه تساوی رسیده که در نیمه اول این بازی یک صحنه مشکوک رقم خورد اما داور تصمیمی برای پنالتی نداشت.

ویدئو: 331084

در این صحنه بازیکن سایپا پای محمدرضا سلیمانی را زده و او را سرنگون کرد و در حالی که بازیکنان ملوان از خطای پنالتی اطمینان داشتند، داور از این صحنه گذشت و پنالتی نگرفت.

عدم اعلام پنالتی خشم شدید مهدی تارتار را به دنبال ‌داشت که داور یک کارت زرد به سرمربی ملوان نشان داد.

دیگر خبرها

  • به ستوه آمده‌ایم!
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست