Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر ساجدی‌فر در همایش رسانه و عملیات روانی که با حضور کارکنان و بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) تیپ 32 انصارالحسین(ع) برگزار شد، با ذکر ابعاد اهمیت عملیات روانی اظهار کرد: بر اساس مستندات؛ احتمال وقوع جنگ نظامی قریب به صفر است و دشمن در جنگ روانی مشغول مبارزه با نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ابعاد پروژه جنگ نرم و عملیات روانی علیه نظام اسلامی بیان داشت: هالیوود و هاروارد دو بنگاه تبلیغاتی و منبع قدرت نرم آمریکا است که در حوزه تبلیغی و اندیشه‌سازی مشغول عملیات روانی بر اذهان عمومی مردم هستند.

مسئول عملیات روانی نیروی زمینی سپاه افزود: به گفته رایس در هاروارد اندیشه‌ها را شکل می‌دهند و در هالیوود احساسات را جهت می‌دهند.

وی بیان کرد: طبق فرمایش رهبری فضای مجازی میدان عملیات روانی دشمن و نیز میدان مقابله جبهه انقلاب با دشمن است و می‌تواند فرصتی برای کوبیدن در دهان دشمنان باشد.

ساجدی‌فر توجه دشمن به نظریه دو بال سرخ و سبز شیعه به عنوان دو منبع قدرت نرم تشیع و نظام اسلامی را مبنای سیاست‌ها و راهبرد مقابله دشمن با نظام اسلامی دانست و گفت: فوکویاما معتقد است ولایت فقیه زره محکم دو بال تشیع و ایران است.

وی با بیان اینکه تخریب و عملیات روانی علیه جایگاه ولایت فقیه و رهبری، در راستای برچیدن دو منبع قدرت نرم نظام اسلامی است، گفت: دشمن ویژگی‌های مهم رهبری را نزد افکار عمومی برعکس و وارونه جلوه می‌کند تا این منبع قدرت را تضعیف کند.

مسئول عملیات روانی نیروی زمینی سپاه به برخی پیشرفت‌های نظام اسلامی در طول چهل سال انقلاب اشاره کرد و افزود: امید دادن رهبری به جامعه و بیان نقاط قوت نظام اسلامی، از روی توهم و اعتماد به نفس کاذب نیست بلکه بر اساس واقعیات موجود و مستندات بین المللی است.

وی همچنین سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی و بزرگ‌نمایی مشکلات کشور را از حربه‌های جبهه استکبار برای تضعیف روحیه ملت ایران دانست و تصریح کرد: منکر وجود مشکلات کشور نیستیم اما به طور قطع جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بزرگی کرده و از معضلات امروزی نیز عبور خواهد کرد.

در ادامه این برنامه از 15 نفر از فعالان حوزه فرهنگی و عملیات روانی تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی با طرح تحول نظام آموزشی رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در گردهمایی معلمان تیران کرون اظهار کرد: نظام آموزشی در شرایط فعلی پاسخگوی نیازهای جامعه و نسل جدید نیست و باید در این ساختار تحول ایجاد شود.

وی افزود: ترکیب درسی و فصل‌های کتب آموزشی برای نیازهای فردی و اجتماعی جامعه کارآمدی نداشته و کودک و نوجوان درس زندگی نمی‌آموزند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مباحث علمی و تجربی نیازهای جامعه را برطرف نکرده و نگرانی‌های اعتقادی و مهارتی به دلیل عدم ارائه مطالب مهارت‌های زندگی در جامعه ایجاد شده است.

ابوترابی ادامه داد: در طرح پیشنهادی تحول در نظام آموزشی کشور موضوعات اعتقادی و مهارت‌آموزی در اولویت قرار می‌گیرد تا دانش‌آموزان در مدت ۱۲ سال مدرسه اعتقادات خود را تقویت کرده و مهارت‌های زندگی را می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با تمرکز بر دو محور اعتقادات و مهارت‌های علمی به زندگی زندگی افراد کمک شده و در آینده می‌توانند در زندگی فردی و اجتماعی خود استفاده کند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح در مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد تا پس از بررسی در کمسیون‌های تخصصی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برسی نهایی و تصویر بشود.

ابوترابی یادآور شد: کارشناسان و افراد متخصص در این حوزه همکاری خوبی داشته و سعی شده تا این طرح قوی و با سطح بالا عرضه شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در تأمین نیازهای آموزش و پرورش گفت: خیرین در مدرسه‌سازی و تأمین هزینه‌ها همکاری خوبی داشته‌اند که بدون همکاری آنان دولت قادر به رفع نیاز آموزشی نبود. تداوم همکاری‌ها باعث می‌شود تا تجهیزات مورد نیاز مدارس هم تأمین شود.

کد خبر 751245

دیگر خبرها

  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند