Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نبرد سنگین خان‌طومان و محاصره نیرو‌های مدافع حرم در این نبرد سنگین یکی از اتفاقات مهم در جنگ با تکفیری‌ها در سوریه بود که هیچگاه از ذهن‌ها پاک نمی‌شود؛ نبردی که موجب شد ۱۳ نفر از مدافعان حرم ایرانی به جمع دوستان شهید خود بپیوندند و به درجه رفیع شهادت نائل آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید محمد بلباسی از شهدای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران و یکی از این ۱۳ نفر بود که در روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ در نبرد خان طومان به شهادت رسید، در حالی که فرزند کوچکش زینب هرگز وی را ندیده بود. همسر شهید بلباسی پس از شهادت او پست‌های متعددی در ارتباط با آن شهید منتشر کرد که بسیاری از آن‌ها مورد توجه قرار گرفتند.

اما حالا با داغ شدن چالش عکس ده سال پیش در فضای مجازی، همسر شهید مدافع حرم محمد بلباسی در اینستاگرام با انتشار تصاویری از این شهید مدافع حرم به این چالش پیوست.

                  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید مدافع حرم همسر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آیین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • پاتریس اورا، اتوئو را به ویا ترجیح می‌دهد؛ خاطره مدافع فرانسوی از نبرد با ساموئل اتوئو در فینال رم / زیرنویس فارسی
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم