Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعزام کاروان‌های بیستمین دوره عتبات دانشجویی از امروز (یکم بهمن) در استان‌های سمنان و خوزستان آغاز شد و قرار است دانشجویان تهرانی در سوم بهمن ماه اعزام شوند.

در این دوره روزانه چهار کاروان شامل سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی اعزام می‌شوند.‌

جزئیات برنامه‌های بیستمین دوره عتبات دانشجویی

نجف شناسی، بازدید از بیت حضرت امام (ره) در نجف و ۲ برنامه در کربلا شامل برنامه احلی من العسل، زیارت حضرت حر و سخنرانی درباره توبه از جمله برنامه‌های مختلف و متنوع این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره برای اعزام ۴۰۰ کاروان برنامه‌ریزی شده است و امکان به حدنصاب نرسیدن کاروان‌ها و کاهش تعداد آنها وجود دارد، اما بنا بر گفته رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعزام حداقل ۳۰۰ کاروان قطعی خواهد بود.

لازم به ذکر است که از زمان آغاز اعزام تا ۱۵ اسفند، کاروان‌های اساتید دانشگاه، متاهلین و دختران مجرد اعزام می‌شوند و پس از آن اعزام کاروان‌های پسران  آغاز خواهد شد؛ در ایام عید نوروز نیز حدود سه هزار نفر به عتبات اعزام خواهند شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حضرت امام ایام عید نوروز ایام عید نوروز حضرت امام کربلا اعزام کاروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند