Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@16:25:23 GMT

جزئیات دستگیری اسماعیل بخشی در دزفول

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۵۵۰۳

جزئیات دستگیری اسماعیل بخشی در دزفول

رکنا: محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعیل بخشی، دستور جلب این فرد در دادسرای دزفول صادر شد.

به گزارش رکنا، محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول در رابطه با جزئیات دستگیری اسماعیل بخشی در دزفول با بیان اینکه با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعیل بخشی، دستور جلب این فرد در دادسرای دزفول صادر شد، گفت: این فرد شب گذشته در دزفول با همکاری نیرو‌های امنیتی-انتظامی دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎این مقام قضایی با تکذیب خبر منتشره مبنی بر هجوم نیرو‌های مسلح ناشناس به خانه وی تصریح کرد: این فرد از صبح روز گذشته متواری شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته و پس از اقدامات موثر عملیاتی دستگیر شد.

‎وی اضافه کرد: این فرد پس از اجرای نیابت به دادسرای شوش اعزام شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس شکنجه و تهیه فیلم سیاه از مردان عاشق زنان مطلقه در لانه سیاه مشهد دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید فرید به خاطر ارتباط با زن شوهردار طناب دار را به جان خرید زن حسود " هوو " خود را به حراج گذاشت دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دزدی عجیب 4 زن که گفتنش هم سخت است+ عکس پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم گفتگو با خانم دکتری که صاحب ویلای انتهای باند مرگ هواپیمای ارتش بودند + فیلم و عکس فیلم حمله موشکی به مراکز نیروی قدس سپاه ایران در سوریه / موشک ها به زمین نرسید رهایی زن اعدامی از چوبه دار / راز جسد یک مرد داخل بشکه چیست؟ ارتباط نامتعارف بازیگر زن مشهور با ستاره فوتبال رسوایی زیادی به بار آورد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث دادستان عمومی و انقلاب دستگیری قضایی بازداشت دزفول عکس فیلم زن مشهد جوان دختر تهران تصادف مادرش نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد

جنبش حماس در بیانیه‌ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز دوشنبه در تماس تلفنی با شیخ محمد عبدالرحمان نخست وزیر قطر و عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرد.

هنیه، آل ثانی و کامل را در جریان موافقت جنبش متبوعش با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس در غزه قرار داد.

پیش از این هم یک عضو ارشد حماس به الجزیره گفته بود که «به واسطه‌های قطری و مصری اعلام کردیم با طرحشان برای آتش بس در غزه موافق هستیم».

دیگر خبرها

  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول
  • طغیان رودخانه دز در دزفول
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • زیر آب رفتن بوستان‌های ساحلی دزفول با پر شدن سد دز (فیلم)