Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خارگ از روند احداث ساختمان جدید بهداشت خارگ گلایه کرد.

بهروز خواجه در گفت و گو با ایلنا ضمن انتقاد از روند ساخت این پروژه افزود :این پروژه مقرر بوده در هفته دولت افتتاح شود که این امر محقق نشد و نهایتا قرار است دهه فجر امسال به طور کامل افتتاح شود اما طی بازدیدی که هفته گذشته از آن بعمل آمد و بنا بر مشاهدات صورت گرفته و نواقصات ساختمان و تجهیزات از نظر کارشناسی  با  این روند اجرایی تا زمان یاد شده قابلیت بهره برداری و استفاده شهروندان را نخواهد داشت که این امر می‌طلبد مسئولان ذیربط پیگیری های جدی‌تری را برای تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مسئولان مرکز بهداشت جزیره اذعان کرده اند که این ساختمان صرفاً برای مرکز بهداشت تنظیم خانواده و کلینیک دندانپزشکی احداث گردیده که با توجه به نیاز این جزیره به یک مرکز کامل بهداشت مجهز در این صورت پاسخ گوی کمبودهای درمانی این جزیره نخواهد بود و ضرورت احداث یک ساختمان با این مساحت صرفا جهت تنظیم خانواده و بهداشت محیط و هزینه های انجام شده جای سوال دارد.

مسئول کمیسیون عمران شورای شهر خارگ اضافه کرد: شهرداری خارگ در راستای همکاری و ارائه خدمات در بخش سلامت به شهروندان هیچ گونه مبلغی را بابت عوارض از بهداشت و درمان تقاضا نکرده و در آینده نخواهد داشت اما با توجه به موقعیت مکانی پروژه، موضوع احداث پارکینگ جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور شهری و پیشگیری از ترافیک در خیابان مذکور با توجه به عرض کم خیابان را مطرح کرده است که اصرار شهرداری نیز جهت رفع نگرانی‌های آینده مردم است ، این مشکلی است که در شهرهای همجوار نیز قابل مشاهده بوده و معمولا در مجاور مراکز درمانی ترافیک خودروهای مراجعان تبدیل به معضل شده و مردم با آن دست به گریبان هستند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بهداشت و درمان ترافیک دهه فجر رئیس شورای اسلامی شهر شهرداری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد

ایسنا/هرمزگان عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون در استان هرمزگان آغاز شد.

ظهر امروز هفتم اردیبهشت مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ‌زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه‌خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به‌منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولدسازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره‌برداری سریع از این پروژه تأکید و تصریح کرد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت چهار ماه احداث شود و در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود