Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرپرست سازمان تأمين اجتماعي در جلسه اي با اعضاي کانون عالي بازنشستگان گفت: بسته حمايتي به 6 ميليون و 150 هزار بيمه شده تأمين اجتماعي پرداخت مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از سازمان تأمين اجتماعي، محمدحسن زدا در جلسه اي با اعضاي کانون عالي بازنشستگان و مستمري بگيران تأمين اجتماعي اظهار داشت: روز يکشنبه بسته حمايتي براي 3 ميليون نفر بيمه شده سازمان تأمين اجتماعي به حساب آنها واريز شد و امروز نيز براي 3 ميليون و 150 هزار نفر ديگر از بيمه شدگان واريز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه تا پايان سال 3 مرحله ديگر از اين بسته هاي حمايتي به افراد مشمول ارائه مي شود، گفت: بيمه شدگان سازمان تأمين اجتماعي که حقوقي کمتر از 3 ميليون تومان دريافت مي کنند، 13 ميليون و 800 هزار نفر هستند که پس از تبادل اطلاعات با ساير سازمانها و حذف همپوشاني ها مقرر شد که بسته حمايتي به 6 ميليون و 150 هزار نفر ارائه شود.
سرپرست سازمان تأمين اجتماعي با بيان اينکه مرکز ارتباط مردمي سازمان تأمين اجتماعي با شماره 1420 پاسخگوي سوالات احتمالي درباره بسته حمايتي است، گفت: در مرحله قبلي به 2 ميليون و 600 هزار نفر مستمري بگير سازمان تأمين اجتماعي بسته حمايتي ارائه شد.
زدا با بيان اينکه مديريت منابع مالي در سازمان تأمين اجتماعي و تعيين اولويت اختصاص منابع با جديت پيگيري مي شود، گفت: پرداخت حقوق بازنشستگان اولين اولويت است و ساير تعهدات در اولويت هاي بعدي قرار دارند.
سرپرست سازمان تأمين اجتماعي گفت: تعامل سازنده با تشکل هاي بازنشستگان و مستمري بگيران با جديت دنبال مي شود و براي اتخاذ راهکارهاي مناسب به منظور برآورده شدن خواسته ها نيز از نظرات تشکل ها استفاده مي شود.
وي با بيان اينکه همسان سازي حقوق بازنشستگان از مسائل بسيار مهم براي سازمان تأمين اجتماعي محسوب مي شود، اظهار داشت: فرمول مشخصي براي اجراي همسان سازي با همفکري و مشارکت تشکل هاي بازنشستگي طراحي شده و ارزيابي ما اين است که اجراي اين برنامه نيازمند اعتبار 12 هزار ميليارد توماني است.
زدا درباره پرداخت مطالبات مراکز درماني طرف قرارداد با سازمان تأمين اجتماعي نيز گفت: مکانيزم پرداخت مطالبات اين مراکز اصلاح شده و اختيار مديران درمان استانها افزايش يافته است. شرايطي ايجاد شده است که منابع موجود به صورت عادلانه بين مراکز طرف قرارداد تقسيم شود.
وي ادامه داد: براي تهاتر بدهي سازمان تأمين اجتماعي به مراکز درماني طرف قرارداد با مطالبات اين سازمان از دولت در حال پيگيري هستيم.
مهدي درخشان، معاون درمان سازمان تأمين اجتماعي نيز در اين جلسه گفت: براي ارتقاء کيفيت خدمات درماني و افزايش رضايتمندي مراجعه کنندگان، برنامه سقف گذاري خدمات سرپايي در مراکر درماني تأمين اجتماعي درحال اجراست.
وي افزود: بر اساس اين برنامه پزشکان بايد وقت معيني را براي معاينه و رسيدگي به بيمار اختصاص دهند تا رسيدگي و خدمات تشخيصي و درماني با دقت و کيفيت بالاتري انجام شود.
درخشان سقف گذاري را داراي مبناي علمي و مبتني بر تجربه هاي سالهاي گذشته دانست و گفت: اين کار از چند ماه گذشته آغاز شده و به مرور در تمامي مراکز به اجرا در مي آيد.
علي اصغر بيات، رئيس کانون عالي بازنشستگان و مستمري بگيران سازمان تأمين اجتماعي نيز در اين جلسه گفت: آقاي زدا تا کنون در مسئوليت هاي مختلفي که در سازمان تأمين اجتماعي بر عهده داشته عملکرد قابل تقديري از خود به جا گذاشته است و اکنون نيز با توجه به چالش هاي پيش رو مسئوليت سنگيني را پذيرفته و بدون ترديد در اين مقطع حساس نيز به خوبي و با استفاده از توان و تجربه ارزشمند مديران و همکاران، اين سازمان بزرگ را مديريت خواهد کرد.
وي با تقدير از اقدامات و تلاش هاي صورت گرفته براي پرداخت بسته حمايتي بازنشستگان و بيمه شدگان سازمان تأمين اجتماعي گفت: پرداخت حقوق بازنشستگان و همچنين پرداخت حق بيمه مربوط به بيمه تکميلي اين عزيزان در موعد مقرر و به خوبي انجام شده است.
رئيس کانون عالي بازنشستگان و مستمري بگيران تأمين اجتماعي بازگشت چک هاي ارائه شده به بابک زنجاني را از ديگر اقدامات مهم صورت گرفته عنوان کرد و گفت: با اين کار ارزشمند توجه و اولويت حفاظت از اموال کارگران و بازنشستگان در سازمان تأمين اجتماعي به خوبي مشخص شد.
بيات با اشاره به بررسي بودجه سال آينده کشور در مجلس شوراي اسلامي، گفت: پرداخت مطالبات تأمين اجتماعي، همسان سازي حقوق بازنشستگان و واريز نشدن سهم نه بيست و هفتم درمان تأمين اجتماعي به خزانه خواسته هاي اصلي بازنشستگان از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بسته حمايتي تأمين اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟