Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان در حکمی استاندار چهارمحال و بختیاری را به عنوان رئیس شورای ورزش همگانی این استان منصوب کرد.
مسعود سلطانی فر در بخشی از این ابلاغ خطاب به اقبال عباسی، اعلام کرده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رییس جمهوری در خصوص ضرورت و اهمیت توسعه ورزش همگانی و به منظور هم افزایی، بهره وری و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های اجرایی به استناد اساسنامه تشکیل شورای ورزش همگانی، به موجب این ابلاغ به عنوان' رییس شورای ورزش همگانی' آن استان منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درخشش کاراته کار چهارمحال و بختیاری در مسابقات بین المللی
از دیگر خبرهای ورزشی در روز دوشنبه بود که کاراته کار استان در رقابت های بین المللی آذربایجان موفق به کسب مدال طلا انفرادی و برنز تیمی شد.
مسابقات بین الملی ' آرپاچای اوپن باکو' با حضور 800 ورزشکار از 10 کشور در آذربایجان برگزار شد و علی زمانی از چهارمحال و بختیاری مدال طلا انفرادی نونهالان و برنز تیمی کومیته نوجوانان را کسب کرد.
حضور 45 ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی استعدادهای برتر کشور از دیگر خبرهای ورزشی استان است.
زینب رحیمی، عباس پولادی، عرفان شیخ احمدی، رضا جوانبخت در رشته هندبال ، متین مهدوی در دوچرخه سواری و عباس شهبازی ورزشکار رشته موی تای در فهرست راه یافتگان به اردوی استعدادهای برتر کشور قرار گرفتند.
تاکنون از چهارمحال و بختیاری ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی از جمله بسکتبال، اسنوکر، اسکیت، دوچرخه سواری، جودو، تیراندازی، هندبال ،سه گانه و دوگانه، دوومیدانی، شنا و وشوو به اردوهای استعدادیابی تیم ملی دعوت شدند.
همچنین 5 هندبالیست چهارمحال وبختیاری به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند که سید امیر رضا پورموسوی، محمدرضا یزدانی، جوادنقی پور، حمیدرضا مصلح، محمدرضا الوانی از هندبالیست های نوجوان دعوت شده به تیم ملی هستند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری نزدیک به 40هزار ورزشکار در رشته های مختلف تیمی و انفرادی دارد.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تیراندازی چهارمحال و بختیاری مدال طلا منویات مقام معظم رهبری وزیر ورزش و جوانان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند