Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکا بیک لیک لی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با امکانات محدود و بازیکنان جوان و کم تجربه به مصاف حریفان قدرتمند این مرحله می رویم و هراسی از نام تیم و بازیکنان حریف نداریم.
وی بیان کرد: تاکتیک های در نظر گرفته شده برای 2 بازی رفت و برگشت مقابل این تیم در صورت اجرای کامل توسط بازیکنان می تواند موجب زمین گیر شدن حریف و پیروزی تیم ما شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم بسکتبال لیگ برتری زنان دانشگاه گلستان افزود: بر خلاف ما، تیم حریف هزینه فراوانی برای جذب بازیکنان انجام داده و یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ است اما بازیکنان دانشگاه آزاد خود را برای یک بازی سخت آماده کرده و آماده پیروزی هستند.
بیک لیک لی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد، نداشتن بازی تدارکاتی کافی برای مرور تاکتیک ها و افزایش هماهنگی بازیکنان است که رفع این مشکل می تواند آمادگی تیم در رقابت های رسمی را افزایش دهد.
تیم بسکتبال دانشگاه گلستان در رقابت های سوپر لیگ A بسکتبال زنان باشگاه های کشور در گروه الف با 4 برد، 6 باخت و 14 امتیاز با قرار گرفتن در مکان چهارم به مرحله پلی آف راه یافت.
این تیم در این مرحله در دو بازی رفت و برگشت در روزهای چهارم بهمن در گرگان و هشتم بهمن در خانه حریف به مصاف تیم بهمن تهران خواهد رفت.
رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر به صورت 2 برد از سه بازی برگزار خواهد شد و در صورتی که سهم هر تیم در 2 بازی اول یک برد باشد، بازی سوم تعیین کننده تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خواهد بود.
3014 /3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها باشگاه های کشور بسکتبال زمین کسب عنوان قهرمانی نیمه نهایی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار چهارم تیم‌های طبیعت و ذوب آهن در مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر امروز در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون برگزار شد.
در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه ۹۰ بر ۸۳ تیم ذوب آهن را مغلوب کرد و با کسب پیروزی ۳ بر ۱ این سری به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کرد. جردن استیونز با ۵۷ امتیاز، ۸ سه امتیازی موفق و کارایی ۴۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.
بدین ترتیب طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد. 
شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری ۳ بر صفر مقابل مهرام به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر