Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سفیر پیشین ایران در ژاپن و سوئد گفت: تداوم راهپیمایی‌های بازگشت قطعا آثار مثبتی به همراه دارد و باعث بیداری افکار عمومی مردم دنیا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی می‌شود. عبدالرحیم گواهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به فرجام خیزش مردمی و راهپیمایی‌های بازگشت در فلسطین گفت: تداوم راهپیمایی‌های بازگشت قطعا آثار مثبتی به همراه دارد و باعث بیداری افکار عمومی مردم دنیا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ادامه راهپیمایی‌های بازگشت از جهت مبارزه با توطئه‌هایی که آمریکا و رژیم صهیونیستی هر روزه در منطقه ایجاد می‌کنند، قابل اهمیت است.

گواهی تصریح کرد: با وجود دولت جدید مصر که با کودتا روی کار آمد و از سوی دیگر کابینه ملتهب نتانیاهو و مشکلاتش در انتخابات پیش‌رو، بحران یمن، مبارزه با گروهک‌های تروریستی در آخرین نقاط تحت اشغال در سوریه، اما مردم فلسطین هم دست از مقاومت برنداشته و برای دستیابی به آرمان خود یعنی آزادی قدس شریف، حرکت مسالمت آمیز خود را ادامه می‌دهند.

گواهی با بیان اینکه نتانیاهو و همسرش در جهت محکومیت در دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی هستند، گفت: متاسفانه چند سالی است که شاهد اتحاد مثلث شوم بن سلمان، نتانیاهو و ترامپ در منطقه هستیم، اما نتانیاهو آخرین تلاش‌های خود را در دست اقدام دارد.

سفیر پیشین ایران در ژاپن و سوئد تاکید کرد: با گذشت ۶۰-۷۰ سال حمایت همه جانبه غرب از رژیم صهیونیستی، آرمان فلسطین هنوز زنده است و زنده هم خواهد ماند. مردم مقاوم فلسطین به اعتراضات خود علیه اشغالگران رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین نسبت به گذشته تفاوت کرده است. هم اکنون محمود عباس امور را در دست دارد که نمی‌تواند مانند عرفات باشد و ترامپ هم فردی بسیار تندرو است. البته آمریکا دنبال ایده دو کشوری بود که ما می‌گفتیم رای گیری آزاد شود تا معلوم شود چه کسی رای بیشتری می‌آورد.

گواهی تاکید کرد: حال با همه سنگ اندازی‌ها و جنایات ترامپ و نتانیاهو در فلسطین، شاهد برگزاری ۴۳ دوره موفق راهپیمایی بازگشت هستیم و این دوره بحرانی نیز می‌گذرد؛ حتما راهپیمایی‌های بازگشت می‌تواند صدا و اهداف آرمان فلسطین را به گوش جهانیان برساند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرمان فلسطین دستگاه قضایی ترامپ و نتانیاهو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی