Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید علی رعنایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لازم است با بررسی‌ کاستی‌ها و ضعف قوانین انتخابات در نحوه برگزاری، شرایط لازم و کافی کاندیداها، هزینه‌های انتخاباتی، نگرش تعداد قابل توجهی از کاندیداها به عناصر کاذب و دور از اخلاقیات همچون پول‌گرایی، طایفه‌گرایی و جریان‌سازی کاذب برای فریب افکار عمومی در چکش‌کاری دولت و مجلس در اصلاح قانون انتخابات به منظور تحقق عدالت مورد توجه جدی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد :در نظام انتخاباتی جمهوری اسلامی باید بستر و فضا بر عناصر فرصت‌طلب، قدرت‌طلب و منفعت‌طلب در عرصه انتخابات تنگ شود .
رعنایی بابیان اینکه مجلس جای عناصر ضعیف با تفکر اشرافی‌گری که همیشه به دنبال انباشت ثروت بوده‌اند نیست افزود:
باید در قوانین جدید ساز و کار مناسب در نظر گرفته شود تا ضمن رعایت عدالت انتخاباتی و رقابت سالم و جوانمردانه از هر اقدام متناقض اخلاق و عدالت جلوگیری شود.
وی اضافه کرد: در انتخابات نباید سرمایه‌داران و بساز بفروش‌ها پرچمداران عرصه انتخابات شوند بلکه زمینه برای حضور و رقابت پابرهنه‌های مالی اما انقلابی، صادق و شجاع که هدفی جز خدمت ندارند فراهم شود.
رعنایی اظهار داشت :در ادوارگذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهدحضور عناصر مختلف با گرایش‌ها و سلایق سیاسی اما با پول‌های کلان بودیم و اکنون هم بعضی‌ها با پول، حزب بازی و طایفه‌گرایی در صدد تغییر ذائقه مردم هستند .
وی بیان کرد:به یقین مجلس مقتدر و حلال مشکلات پابرهنه‌ها و جوانان، مجلسی است که از افراد سالم و پاکدست و با روحیه انقلابی و جهادی که آماده فداکاری است، تشکیل شود.
دبیر حزب رهپویان انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود:انتظار مردم مومن و انقلابی از مجلس تهیه وتصویب قوانین جامع برای یک انتخابات سالم و درشان نظام جمهوری اسلامی به منظور راهیابی عناصر شایسته و شکل گیری مجلس مقتدر و مدافع منافع ملی و پابرهنگان جامعه باشد.
وی گفت: در این چارچوب باید به مهم‌ترین مطالبات مردم ولایت‌مدار، انقلابی و عشایر غیور خطه مرزی استان اردبیل توجه شود تا مسؤولان براساس عدالت و شاخص‌های وقعیتی، جغرافیایی، سیاسی ـ امنیتی درباره افزایش نماینده و اختصاص آن به شهرستان مستحق تصمیم بگیرند.
7110/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انتخابات پول جامعه مجلس شورای اسلامی نظام جمهوری اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس