Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به امارات، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار خود مقابل عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد این تیم را شکست دهد و در مرحله یک‌چهارم روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف چین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران برگزار و اعضای تیم ملی به ۲ گروه تقسیم خواهند شد. گروه اول بازیکنانی که در دیدار مقابل عمان در زمین حضور داشتند در محل هتل ریکاوری می‌کنند و سایر بازیکنان تمرین پرفشارتری را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عمان امارات فوتبال جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی افغانستان و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان رسید.

شاگردان مجید مرتضایی با این پیروزی به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

در دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ویتنام و قرقیزستان به مصاف هم خواهند رفت و تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند.

کد خبر 6088969

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها