Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس دستوالعمل ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت واحدهای صنفی تولیدی شامل 12 گروه مجاز مشمول دریافت تسهیلات شدند.
وی بیان کرد: تولید کنندگان مبلمان، دکوراسیون داخلی، سرویس خواب، و سایر مصنوعات چوبی، پوشاک و سردوزی،کیف و کفش دستی و ماشینی، واحدهای صنفی انواع چوب، بسته بندی آجیل، خشکبار، زعفران، گیاهان دارویی، عرقیجات، انواع پودر، ترشیجات، قطعه سازان، فلزتراشان و فلزکاران از جمله مشمولان دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی اصناف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی محمدی ادامه داد: تولید کنندگان محصولات پایین دستی پتروشیمی، انواع شیرینی و شکلات، تجهیزات پزشکی، انواع نان و ماشین های تولید نان، خدمات خشک شویی و واحدهای فرآوری سنگ های ساختمانی(سنگ بر و سنگ تراش) از دیگر واحدهای مشمول دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی اصناف هستند.
وی اظهار داشت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب به آدرس www.behinyab.irبخش تامین مالی، اطلاعات خود را تکمیل و ارسال کنند.
حسینی محمدی اضافه کرد: مراحل تایید فرآیند(بخش کارشناسی) نیز در سامانه هماهنگ در بخش تامین مالی وجود دارد که ایجاد دسترسی همانند سایر فرآیندها توسط راهبر استان ها برای ذینفعان انجام می پذیرد.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خشکبار زعفران شیرینی و شکلات کیف و کفش وزارت صنعت معدن و تجارت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر هم با دو هزار و ۶۰۰ نفر عصر امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
شهرام گلزاری افزود: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید؛ فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
وی با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: کنکور رشته علوم تجربی هم روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی