Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جعفری، رئیس بسیج رسانه استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، در واکنش به دستگیری «مرضیه هاشمی»، خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا، اظهار کرد: در زمانی که افکار عمومی هنوز نتوانسته است ماجرای حمایت تمام قد ترامپ از قتل خاشقچی را به فراموشی بسپارد، دستگیری و زندانی کردن خبرنگار ایرانی در کنار اهانت و اجبار وی مبنی بر کشف حجاب حکایت از تکرار سناریوی تلخ خاشقچی در قالبی جدید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدعیان حقوق بشر که خود را بزرگترین مدافعان آزادی بیان و حفظ حقوق انسان ها می‌دانستند در آخرین آزمون سیاسی خود نشان دادند که ادعاهایشان تنها تلاش برای پوشاندن چهره کریه دشمنی با مسلمانان است.

رئیس بسیج رسانه گیلان، دستگیری خبرنگار آمریکایی الاصل و مستندساز مسلمان و شیعه را دلیلی بر این مدعا دانست که ترس دولت های مستبد از گرایش روزافزون افراد به دین اسلام می تواند در درازمدت برای منافع آنها و نشان دادن چهره ای مخدوش از اسلام و تشیع خطرآفرین باشد.

جعفری با بیان اینکه مرضیه هاشمی از اصالتی آمریکایی برخوردار است، اما یک ایرانی محسوب می شود، گفت: زن بودن و رنگین پوست بودن مرضیه هاشمی می تواند دلیلی باشد تا بر شدت مجازات وی بیافزاید و او را قربانی حس انتقام و تسویه حساب سیاسی با ایران کند.

وی خاطرنشان کرد: پیچیدگی ماجرای دستگیری و برخورد دولت آمریکا با یک خبرنگار و شهروند ایرانی سوای رویکرد نژادپرستانه که ناشی از منش خصمانه و بیمارگونه سیاستمداران این کشور است می‌تواند بر جلب نظر افکار عمومی جهان بر حقانیت و مظلومیت مسلمانان حتی در برخورداری از حقوق اولیه انسانی صحه گذارد.

این مسئول فرهنگی انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب ایدئولوژیک دانست که در گوشه ای از جهان الگوی کشورهای دیگر شده است و اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دنبال آزادی و داشتن جامعه ای امن، مطلوب و ایده آل برای زندگی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته از ملت های آزادی خواه و عدالت طلب سفیر صلح و دوستی بسازد، تصریح کرد: جذب ملت ها نماد حقانیت انقلاب ماست.

جعفری یادآور شد: جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر باید در برابر این اقدام بیمارگونه و ناجوانمردانه دولت آمریکا واکنش مناسب و موضع گیری شفاف ارائه دهند تا بیش از این مشروعیت جایگاه این نهادهای مدعی زیر سوال نرود. از سویی دیگر نیز انتظارات از کشورهایی که همواره در موارد بسیار کوچک تر و با درجه اهمیت کمتر واکنش نشان می‌دادند نیز مشخص است.

رئیس بسیج رسانه گیلان اقدام عاجل بین المللی از سوی تیم دیپلماسی کشور را حائز اهمیت بسیار دانست و تاکید کرد: امید است دولت و وزارت امور خارجه متبوع، بهترین تصمیم و موثرترین اقدام را برای حفظ و صیانت از حقوق این شهروند ایرانی در آن سوی مرزها اتخاذ کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن محسن جعفری رئیس بسیج رسانه گیلان مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی آمریکایی الاصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • خالی کردن حساب سالمندان در پای عابربانک!
  • برادر همسر رهبر انقلاب: به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم
  • کری‌‎خوانی سباستین کل برای بایرن مونیخ: می خواهیم با آنها تسویه حساب کنیم
  • دستگیری کلاهبردار با رسید ساز جعلی
  • اعتراف استاندار روحانی به موفقیت دولت رئیسی
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند