Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@02:44:47 GMT

سرپرست شهرداری الیگودرز انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۶۷۸۲

سرپرست شهرداری الیگودرز انتخاب شد

علی میرزا بسحاق به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری الیگودرز انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، در پی استعفای همایون دینارانی اعضای شورای اسلامی شهر الیگودرز با اکثریت آرا مهندس علی میرزا بسحاق را به‌عنوان سرپرست شهرداری الیگودرز انتخاب کردند.

 

بسحاق از کارکنان شهرداری الیگودرز است که پیش از انتخاب دینارانی بیش از سه ماه مسئولیت سرپرستی شهرداری را عهده‌دار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعضای شورای شهر الیگودرز همایون دینارانی را با ۵ رأی موافق و ۲ رأی مخالف به‌عنوان شهردار الیگودرز انتخاب کردند که وی هنوز در رأس کار قرار نگرفته استعفا داد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه گفت: فعالیتهای عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخشهای مختلف شهرداری آغاز شده است.

امیر احمدی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرحهای از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی، ضمن قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در سالهای پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیتهای عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخشهای مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی گفت:  همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران