Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@11:26:38 GMT

چاقو چاقو شدن خونین مامور پلیس در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۶۸۱۶

حوادث رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: در عملیات ضربتی ماموران این پلیس دو قاچاقچی شرور و ضارب مامور پلیس کمتر از دو ساعت در شهرکرد، دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سلیمان ریاحی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت گسترده دو سوداگر مرگ در زمینه توزیع مواد مخدر صنعتی در یکی از محلات شهرکرد ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و کسب مجوز قضایی این دو قاچاقچی را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سوداگران مرگ که در یک منزل مسکونی مشغول بسته‌بندی هروئین و شیشه بودند به محض مشاهده ماموران با قمه و سنگ به سوی آنان حمله‌ور شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: قاچاقچیان در این اقدام شرارت‌آمیز پس از مصدوم کردن یکی از ماموران و خسارات به خودرو پلیس از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: با اعزام عوامل کمکی و انجام اقدامات ویژه پلیسی در کمتر از دو ساعت متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

ریاحی در پایان با اشاره با کشف200 گرم هروئین و شیشه و یک تیغه قمه از مخفیگاه متهمان و معرفی آنان به مراجع قضایی، گفت: برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر به طور مستمر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس شکنجه و تهیه فیلم سیاه از مردان عاشق زنان مطلقه در لانه سیاه مشهد دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید فرید به خاطر ارتباط با زن شوهردار طناب دار را به جان خرید زن حسود " هوو " خود را به حراج گذاشت دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دزدی عجیب 4 زن که گفتنش هم سخت است+ عکس پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم ماجرای زندگی سیاه راضیه اشک همه را درآورد دختران ائل گلی تبریز گل باران شدند! / پرونده حمله باگلوله برفی به کجا رسید ؟+عکس تصادف شدید زن حامله تهرانی با پراید / او بلافاصله به بیمارستان رفت ! + عکس سرنوشت ترسناک برای عاملان دست درازی به دختران تبریزی + فیلم جنجالی

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث مواد مخدر پلیس قاچاقچی منزل اخبار حوادث ماموران پلیس سنگ قاچاقچی قمه شهرکرد عکس فیلم زن مشهد جوان دختر تهران تصادف مادرش در پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت

مرد جوانی که در بوستان ولایت مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دوشنبه بیست‌و‌هفتم فروردین ماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای هفتم تیر، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

به‌دنبال اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان نزاع با یکی از آشناهای خانوادگی خود در بوستان ولایت ضربات چاقو خورده و به بیمارستان موردنظر واقع در شهر ری منتقل شده، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته است و نهایتاً به کام مرگ فرو رفته است.

تیم جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه جرم، مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهم را در جنوب شناسایی کردند.

سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌درنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

متهم در همان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم قتل فامیل خود با ضربه چاقو در بوستان ولایت اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر برقراری روابط خارج از چارچوب مقتول با یکی از اعضای خانواده‌اش دست به این جنایت هولناک زده است.

به گزارش تسنیم، مرد جنایتکار برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند