Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه روز دوشنبه در نشستی که برای هماهنگی افتتاح پروژه‌ها تشکیل شد، افزود: مهم‌ترین رسالت مسئولان، تبیین دستاوردها و خدمات نظام در چهار دهه انقلاب اسلامی به مردم است.
محمدکاظمی نسب افزود: در این مدت از سوی نظام و به همت دولتمردان خدمات و دستاوردهای عظیمی به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : باوجود شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، خدمات شایانی در این مدت انجام شد و ارائه خدمات به مردم قابل‌تحسین است.
فرماندار ابرکوه بابیان اینکه باید از ظرفیت رسانه‌ها در انعکاس دستاوردها استفاده شود، تصریح کرد: دراین‌ارتباط رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها ، فضای مجازی ، سراچه‌ها و پایگاه‌های خبری و نشریه‌ها برای انعکاس دستاوردها تلاش‌های مضاعفی داشته باشند.
کاظمی نسب خاطرنشان کرد: فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با عزم جدی دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنند که نظام بعد از چهار دهه چه خدمات و دستاوردهایی داشته است .
وی بیان داشت: آنچه مسلم است، دشمنان نظام ما، کاری به گروه‌های راست و چپ و گرایش‌های سیاسی در ایران ندارند ، آن‌ها تلاش دارند خدمات و دستاوردهای نظام را در میان مردم کم‌رنگ جلو دهند.
فرماندار ابرکوه تأکید کرد: رسانه‌ها با توجه به رسالت عظیمی که در اطلاع‌رسانی دارند، دراین‌ارتباط تلاش کنند، هرگونه کوتاهی در این راستا، همسویی با دشمنان و سلطنت‌طلب‌هاست.
کاظمی نسب با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: تعدادی از پروژه‌های شهرستان با حضور مسئولان استان یزد در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
در ادامه نشست یادشده بخشداران مرکزی و بهمن ابرکوه گزارشی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری ارائه کردند.
همچنین مهدی غیب الهی ، مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه گفت: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، 50 پروژه مختلف با 50 میلیارد ریال هزینه آماده بهره‌برداری است.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه هم یادآور شد: از سوی کارآفرینان ، 182 طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری ، فراگیر و مشاغل خانگی با 190 میلیارد ریال تسهیلات بهره‌برداری می‌شود.
ناصر زارع بابیان اینکه 6 شرکت تعاونی جدیدالتأسیس در دهه فجر راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت : 42 طرح مشاغل خانگی هم افتتاح خواهد شد که زمینه اشتغال 300 نفر فراهم می‌شود.
همچنین سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای امام حسین (ع) گفت: با صرف 10 میلیارد ریال بودجه دولتی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران که با زیربنای 900 مترمربع ساخته ‌شد، در دهه فجر افتتاح می‌شود.
عباس حسنی اظهار داشت: این مرکز باهدف ارائه آموزش در قالب هفت کارگاه فعالیت خواهد داشت.
همچنین رضا خاموشی ، رئیس اداره ورزش و جوانان افزود : سالن هزار و 200 نفرِی شهید حسن شیخی که یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های ورزشی استان یزد است ، با صرف 15 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
همچنین دکتر محمدعلی شیخی مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار داشت: تأسیسات و بخش بستری که با صرف 150میلیارد ریال و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی با 27 میلیارد ریال هزینه و با 850 مترمربع زیربنا در 2 طبقه ساخته شد ، به بهره‌برداری می‌رسد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اداره ورزش و جوانان اشتغال امام حسین انقلاب جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز