Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:42:35 GMT

موراتا یک گام به اتلتیکو نزدیکتر شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۶۸۷۶

موراتا یک گام به اتلتیکو نزدیکتر شد

پیوستن آلوارو موراتا به اتلتیکومادرید، حالا در آستانه انجام است و خانواده اش با حضور در مادرید، این موضوع را تایید کردند.

به گزارش "ورزش سه"، آلیس کامپیو،همسر مورات با دو فرزندشان، روز گذشته از لندن راهی مادرید شدند و انتظار می‌رود تا هفته آینده این انتقال اعلام نهایی شود و موراتا مقابل ختافه اولین بازی اش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اتلتیکو هنوز پیشنهاد مورد نظر چلسی را ارائه نکرده ولی وکلای دو باشگاه، همه چیز لازم برای انتقال را فراهم نموده اند تا هر چه سریعتر این انتقال نهایی شود. مشکل دو تیم بر سر نوع این انتقال است. در حقیقت، هنوز دو طرف نتوانسته اند به توافق برسند که موراتا به عنوان بازیکن قرضی تا پایان فصل راهی اتلتیکو شود یا از حالا به صورت دائمی به جمع روخی بلانکوس بپیوندد.

 

نظر اتلتیکو به انتقال قرضی است ولی چلسی امیدوار است که همین حالا موراتا را به فروش رسانده و کار را به بعدا منتقل نکند. به محض جدایی نیکولا کالینیچ از اتلتیکو، پیوستن موراتا به این تیم سرعت خواهد گرفت و رسمی خواهد شد.

آلوارو موراتا چلسی اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلوارو موراتا چلسی اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد

ستاره خط حمله اتلتیکومادرید دچار شرایطی غیرعادی شده است که او را تا مدتی نامشخص از همراه روخی بلانکو محروم خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه موندودپورتیووی اسپانیا اعلام کرد که دلیل غیبت آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکومادرید در بازی اخیر این تیم برابر آلاوس ابتلای او به یک بیماری نادر بوده که اکنون جزئیات آن مشخص شده و به همین دلیل هم وضعیت بازیکن 31 ساله نگران کننده جلوه می‌کند.

بیماری که موراتا به مبتلا شده به «نورالوژی عصب سه‌قلو» معروف است؛ یک بیماری درگیر کننده عصب سه قلوی صورت که با سردردهای شدید و حملات ناگهانی و برق آسا در یک یا دو شاخهٔ عصب سه قلو در صورت می‌باشد.ا ین بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید و باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک‌، پیشانی، بینی و غیره می‌شود و از شدیدترین دردهای شناخته شده توسط بشر است.  با توجه به طولانی بودن دوره نقاهت این بیماری که درمانش ممکن است حتی به انجام عمل جراحی نیاز داشته باشد، تاریخی برای بازگشت ستاره سابق تیم‌های یوونتوس و چلسی اعلام نشده است.

یوونتوس به دنبال بازگرداندن موراتا به تورین

 

به این ترتیب انتظار می‌رود که غیبت موراتا در بازی‌های بعدی اتلتیکومادرید هم ادامه‌دار باشد و او حتی تا پایان فصل خانه‌‌نشین شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم