Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز-علیرضا علوی گفت: با اجرای طرح واگذاری اماکن ورزشی شهرداری کرج به بخش خصوصی ضمن ایجاد درآمد پایدار هزینه های نگهداری این اماکن نیز کاهش یافته است.

علیرضا علوی سرپرست اداره تجهیز، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بخشی از اماکن ورزشی شهرداری کرج به بخش خصوصی واگذار شده  و۵ فضای دیگر نیز در شرف واگذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اتمام فرایند برون سپاری نگهداری و اداره فضاهای ورزشی شهرداری کرج به بخش خصوصی به طور متوسط ماهانه  نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان درآمد پایدار حاصل می شود و در سال این رقم به ۲ونیم میلیارد تومان می رسد.

علوی با تاکید براینکه این اقدام منجر به کاهش هزینه های سنگین نگهداری اماکن ورزشی شده و در سوی دیگر یک درآمد پایدار را موجب شده است گفت: سیاست مدیریت شهری کرج برای بهبود بهره وری اماکن موجود و استفاده بهینه از منابع به نتایج خوبی رسیده است.

سرپرست اداره تجهیز، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شهرداری کرج از دیده شدن سهمی ویژه برای ورزش پرسنل و برخی فعالیت های ورزش شهروندی در قراردادهای پیمانکار خبرداد و گفت: ماهانه ۴۰ سانس تمرینی در هر سالن به این امر اختصاص یافته و تلاش شده فعالیت های آموزشی و عمومی مدیریت شهری در حوزه ورزش پرسنل واقشار واجدالشرایط دچار لطمه نشود.

وی خواستار اختصاص درآمدهای حاصل از اجاره اماکن ورزشی برای توسعه فضاهای ورزشی در مناطق محروم و کم برخوردار شهر کرج از سوی شورا شد و گفت: به طور حتم با این اقدام می توان بخشی از نیازهای ورزشی مناطق مختلف شهر را در یک بازه زمانی مشخص مرتفع کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اماکن ورزشی بخش خصوصی شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به این سوال که سال گذشته غرفه‌هایی که وابستگی دولتی داشتند، از وضعیت مطلوب جانمایی در نمایشگاه کتاب برخوردار بودند، گفت: ملاک اختصاص غرفه به ناشران تعداد قابل توجه اثر آنهاست. دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمدوند در پاسخ به این سوال که آیا رصدی انجام شده که چند درصد از مردم کتاب‌های خریداری شده نمایشگاه کتاب تهران را مطالعه می‌کنند، گفت: خواندن کتاب به عهده خود خریداران است. کتابی که خریداران وقت می‌گذارند، هزینه و خریداری می‌کنند، حتماً انتخابی پشتش بوده است. در پاسخ به آمار‌هایی که نشان می‌دهد سرانه مطالعه کشور اندک است، باید گفت که سرانه مطالعه کشورمان در مقایسه با کشور‌ها دیگر پایین نیست. ما نسبت به وضعیت مطلوب کشور خودمان فاصله داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم