Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه کارگروه قطار شهری با موضوع بررسی قرارداد مطالعات اولیه قطار برقی سریع السیر قزوین به هشتگرد و کرج در استانداری برگزارشد گفت: اجرای تراموا برای کاهش ترافیک و ادامه مترو هشتگرد به قزوین از طرح های اولویت دار استان قزوین است که باید عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار قزوین تاکیدکرد: طرح تراموای شهری باید جامع و متناسب با نیاز روز باشد.

فرخزاد گفت: یکی از رویکردهای ما کاهش ترافیک درون شهری و کمک به محیط زیست است و هر طرحی در این راستا مورد حمایت استانداری و شهرداری قرار می گیرد.

وی بیان کرد: طرح تراموای شهری و مترو از حدود 10 سال گذشته مطرح شده و امروز نیاز است تا مطالعات به روز شده و نیازهای جدید هم در آن دیده شود تا طرح جامع باشد.

معاون عمرانی استاندار قزوین یادآورشد: در خصوص تراموا لازم است یک جلسه داشته باشیم و از ظرفیت موجود استفاده کنیم تا کارها شتاب گیرد.

وی اظهارداشت: در کوتاه مدت لازم است حداکثر تا سه ماه آینده سیستم اتوبوسی در داخل شهر راه اندازی شود تا بطور آزمایشی بتوانیم مسیر تراموا را هم در جابجایی ها ارزیابی کنیم.

فرخزاد اضافه کرد: طرح مترو قزوین به هشتگرد هم در شورای ترافیک باید مطرح شود و موضوع تراموا هم در دستور کار قرار گیرد.

وی اذعان کرد: با اجرای طرح سبزه میدان شرایط کنونی به گونه ای است که همراهی مردم بیشتر شده و می توانیم برای پیاده راه خیابان امام و خیام هم تصمیم گیری کنیم.

پیرمرادی مدیر کل دفتر فنی استانداری و جمعی از مدیران شهری قزوین نیز در این جلسه حضورداشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین ترافیک مترو محیط زیست معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کشور گفت: تکمیل متروی گلبهار به مشهد در ردیف پروژه های اولویت دار دولت قرار گرفته است.


مسعود شکیبایی افزود: قرار گاه خاتم الانبیا هم پای کار هستند و تولیت آستان قدس رضوی هم به این مهم ورود کرده است.وی افزود: مترو گلبهار به مشهد پروژه مهم و شاخصی است که برای تکمیل آن علاوه بر دولت، مجموعه استانی هم باید پیگیر باشند.


وی گفت: مسیر گلبهار به مشهد پرترددی است که با تکمیل مترو گلبهار زائران و مجاوران آقای علی بن موسی الرضا علیه السلام از آن بهره مند خواهند شد.


متروی گلبهار به مشهد ۴۰ کیلومتر طول داردکه زیرسازی ۳۶ کیلومتر آن انجام شده و مابقی تونل بوده که زمان بر است.

 

در بخش زیرسازی و ابنیه این پروژه به‌ جز تونل این مسیر، تقریباً ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون می‌توان ریل‌گذاری و روسازی ۳۵ کیلومتر از مسیر پروژه را شروع کرد.

دیگر خبرها

  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود