Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز برومند، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از اینکه ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ دروازه‌بانی شش‌دانگی دارد، ابراز خوشحالی کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 2 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019، اظهار داشت: از دیدن این بازی لذت بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان تلاش خود را کردند و نتیجه‌اش پیروزی و صعود به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا بود. کسی (علیرضا بیرانوند) که در پست خودم حضور دارد نیز جزو بهترین‌های این بازی بود.

وی در رابطه با شانس قهرمانی ایران در آسیا تصریح کرد: به گفته همه مربیانی که در این تورنمنت حضور دارند، ایران مدعی اول قهرمانی آسیاست. ما شانس اول قهرمانی هستیم، چون بازیکنان بسیار باکیفیتی داریم. هیچ‌کدام از تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا چنین بازیکنان باکیفیتی ندارند و 80 درصد موفقیت تیم ملی را همین بازیکنان رقم می‌زنند. البته سبک بازی ما همچنان یک بازی احتیاط‌آمیز است که ابتدا برای گل نخوردن تلاش می‌کنیم. همین سبک توانایی برخی از بازیکنان تیم ملی را محدود می‌کند و روی عملکرد بعضی از بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد.

برومند در ادامه همچنین تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم، اما از برخی بازیکنان می‌توانیم خیلی بهتر استفاده کنیم. شاید این موضوع به دلیل ساختار تیمی ایران است و بازیکنان نمی‌توانند کیفیت‌شان را بروز دهند، از جمله سردار آزمون و مهدی طارمی. باز هم تأکید می‌کنم که هیچ تیمی در این مسابقات کیفیت فنی بازیکنان ایران را ندارد، ایران مثل بارسلوناست که نیازی به مربی ندارد و می‌تواند به‌ راحتی در این جام قهرمان شود.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی با اشاره به درخشش علیرضا بیرانوند در این جام عنوان کرد: وقتی ما بازی می‌کردیم، همیشه اولین واکنش در مسابقه برای‌مان مهم بود تا اعتمادبه‌نفس بالایی پیدا کنیم. بیرانوند از شروع مسابقات نشان داد که اعتمادبه‌‌نفس بالایی دارد و در این بازی هم روی ضربه پنالتی واکنش بسیار خوبی نشان داد.

«خوشحالم که تیم ملی در این تورنمنت یک دروازه‌بان شش‌دانگ دارد.»، وی با بیان این جمله گفت: وقتی دروازه‌بانی بتواند توپ‌های اول را خوب دفع کند، از لحاظ روحی - روانی بالا می‌رود و اعتمادبه‌نفسش بیشتر می‌شود. بیرانوند به مرز پختگی رسیده است و امیدوارم روند روبه‌رشدش را ادامه دهد.

نظرسنجی AFC برای انتخاب بهترین پنالتی‌گیر

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم

وزیر ارتباطات تاکید کرد : ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : با تلاش‌های جهادگرانه متخصصان ایرانی، در افق برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور، شاهد خودکفایی و تبدیل شدن ایران به قطب فضایی منطقه خواهیم بود.

وی افزود: با وجود تثبیت فناوری‌ها در برخی حوزه‌ها، تمرکز اصلی بر بازاریابی خدمات فضایی ایران در سطح جهانی، به خصوص در زمینه پرتابگر‌های سبک و ماهواره‌های کوچک است.

زارع پور اظهار داشت : ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

وی افزود: برای رسیدن به خودکفایی کامل و چرخش خودجوش صنعت فضایی، نیازمند سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف این حوزه هستیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد :  جمهوری اسلامی ایران با برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های فضایی، به دنبال جذب شرکای بین‌المللی و توسعه همکاری‌ها در این زمینه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد