Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در نشست خبری "اعلام برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی" با اشاره به کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌ها و نهادها در سراسر کشور اظهار داشت: در چهلمین سالگرد، ارائه کارنامه چهل ساله نظام مقدس دینی مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار در محدوده ماموریت یکی یا دو  نهاد تعریف نخواهد شد و همه نهادها،  ارگان‌ها، تشکل‌های مردمی، قوای سه‌گانه؛ همه با هم دستاوردهای بی‌بدیل نظام مقدس دینی را به جامعه انتقال دهیم. 

بزرگداشت دهه فجر در مدارس ایرانی خارج از کشور

وی با بیان اینکه شروع برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد از ساعت 9 صبح روز جمعه 12 بهمن همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود، تصریح کرد: در صبح روز 12 بهمن با حضور گسترده مردم در حرم امام‌خمینی (ره)،  آیین‌های ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز و همزمان در بیش از 900 نقطه کشور برنامه‌های گرامیداشت لحظه تاریخی ورود حضرت امام (ره) به کشور برگزار می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه‌ داد: برگزاری برنامه‌هایی در مسیر حرکت امام (ره) از فرودگاه تا بهشت زهرا (س) و گلباران این مسیر از برنامه‌های ویژه در تهران است. در استان‌های کشور نیز هزاران موتور سوار به این مناسبت از فرودگاه استان تا گلزار شهدا رژه خواهند رفت.

لطفی شعار محوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را «افتخار به گذشته، امید به آینده» اعلام کرد.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

R1531/P/S1,1412/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دهه فجر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه

مروتی گفت: المان‌های آجری به مناسبت بزرگداشت روز مراغه در پارک ملت این شهر با استفاده از طرح‌های بنا‌های آجری ساخته شد.

مروتی افزود: ساخت این المان‌ها با مشارکت ۲۳ هنرمند، معمار، کارشناس فنی شهرداری، اساتید دانشگاه و دانشجویان معماری دو هفته زمان برد.

وی با بیان اینکه مراغه خواستگاه معماری سبک آذری در ایران است گفت: این سازه‌ها باهدف احیا و به نمایش گذاشتن معماری تاریخی و سنتی این شهر اجرا شد.

 شهردار مراغه گفت: این سازه‌های آجری در پارک ملت مراغه که نماد فرهنگ غنی معماری این شهر از دیرباز تاکنون است قرار دارد.

وی با اشاره به تدوین ده‌ها برنامه برای بزرگداشت روز مراغه افزود: ساخت المان‌های آجری از برنامه‌های جذاب و به یادماندنی  امسال است.

مروتی افزود: برنامه‌های روز مراغه از ۱۲ اردیبهشت آغاز شده و به مدت یک هفته با برگزاری همایش‌ها، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد