Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@05:08:18 GMT

ژاپن عملیات واردات نفت از ایران را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۸۱۳

ژاپن عملیات واردات نفت از ایران را آغاز کرد

عبدالناصر همتی گفت: بعد از کشورهای چین، کره جنوبی، هند و ترکیه امروز ژاپن نیز عملیات واردات نفت از ایران را آغاز کرد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در یادداشت اینستاگرامی اعلام کرد: بعد از کشورهای چین، کره‌جنوبی، هند و ترکیه امروز ژاپن عملیات واردات نفت از ایران را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تدریج درآمدهای جدید نفتی در کنار ده‌ها میلیارد دلار منابع فعال بانک مرکزی در نزد بانک‌های خارجی که پشتیبان قوی و مطمئن کشورمان است، به چرخه تجاری وارد می‌شود. صادرات  غیرنفتی کشورمان نیز با تفاهماتی که صادرکنندگان با همکاران من می‌کنند به تدریج در خدمت واردات کشورمان قرار می‌گیرد.

قبلاً خدمت مردم عزیزمان عرض کرده بودم در داخل کشور نیز ذخایر بسیار مطلوب ارز به صورت اسکناس در حدی است که نیازهای واقعی مردم را به طور کامل تأمین می‌کند، البته عوامل مختلفی در داخل و خارج مأیوس از تأثیرگذاری بر عرضه و تقاضا تلاش می‌کنند با ایجاد جو روانی و دادن پالس‌های منفی بازار را از نظر روانی تحت تأثیر قرار بدهند.

نکته جالب در مورد این روزهای بازار ارز، کم رمق بودن تقاضا در صرافی‌ها و نرخ‌سازی دلالان در فضای مجازی است. بانک مرکزی این روزها جور سمت تقاضا را هم می‌کشد!

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی ژاپن عبدالناصر همتی واردات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون درآستانه سفر ریاست محترم جمهور به پاکستان، در نشست تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک توسعه تعاون اولین بانک کشور است که برای گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی همسو با سیاست ها و برنامه های دولت مردمی، اقدام به برگزاری نشست های تخصصی با بانک مرکزی پاکستان و موسسات فعال در حوزه بانکی و تامین مالی آن کشور نموده است.

شیخ حسینی در این سفر ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.
وی با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.
این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران