Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:21:24 GMT

عمران شهری مهمترین خواسته شهروندان زنجانی است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۸۸۷

عمران شهری مهمترین خواسته شهروندان زنجانی است

اسرافیل نیازی روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی تماس ‌ها نیز از مناطق دور افتاده استان مربوط به تهیه نقشه طرح‌های هادی بود که یکی از مهمترین مسائل حوزه عمرانی است و پیگیری می‌شود.
وی در خصوص تماس‌های خارج از حوزه عمرانی اظهار داشت: راهنمایی لازم برای این اشخاص در خصوص پیگیری موضوع از واحد مربوطه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول خاطرنشان کرد: حضور مدیران در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) تاثیر بسزایی در بیان خواسته‌ها و پیگیری مشکلات مردم استان دارد.
نیازی اضافه کرد: 39 طرح مهم و موثر عمرانی مورد تاکید استاندار محترم نیز در حال پیگیری برای عملیاتی شدن است.
به گزارش ایرنا 542 طرح عمرانی دهه فجر امسال در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.
شماره تلفن 111 (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که روزهای دوشنبه هر هفته تعدادی از مدیران دستگاه‌های ستادی و اجرایی استان زنجان طبق اطلاع ‌رسانی قبلی با حضور در این مرکز به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهند.
9556/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان زنجان دهه فجر شماره تلفن مشکلات مردم مهمترین جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی

علی حسین عباسی گفت: پروژه قائم – رحمت از پروژه‌های مهم شهرداری کلان‌شهر شیراز است که اجرای آن نقش مهمی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک خواهد داشت.
 
او با اشاره به این موضوع که بخش مهمی از اجرای این پروژه به جابجایی تأسیسات شهری اختصاص‌یافته است، افزود: برای اجرای پروژه قائم – رحمت جابجایی شبکه برق فشار قوی ضروری است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز بیان کرد: پروژه جابجایی پست ۶۶ کیلووات به همراه افزایش ارتفاع سه دکل و احداث سه پست زمینی اجرا شد.
 
به گفته رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، دو هزار متر طول کابل فشارقوی در راستای اجرای این پروژه نوسازی می‌شود و پس از جابجایی تأسیسات، پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
عباسی از اجرای تعهدات شهردار کلان‌شهر شیراز و شورای اسلامی شهر مبنی بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داده و افزود: در تلاش هستیم تا فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
بر اساس این گزارش، هزینه جابجایی شبکه‌های برق در حدود ۶۰ میلیارد رالس برآورد می‌شود که شهرداری شیراز متقبل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است