Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به شایعات جنجالی که در چند وقت اخیر درباره او منتشر شده است پاسخ داد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار در گفت‌و‌گو با کانال پلاس فرانسه درباره آینده‌ خود و شایعاتی که درباره انتقال احتمالی وی به رئال مادرید و تلاش‌های مکررش برای بازگشت به بارسلونا شنیده می‌شود، شفاف‌سازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار گفت: همیشه در مورد من شایعه‌سازی می‌شود؛  در مورد اینکه به باشگاه‌های دیگری می‌روم اما هیچیک از انها درست نیست. زمانی که مورد قطعی وجود داشته باشد، مطمئن باشید که من با همه درباره‌اش صحبت می‌کنم و شفاف سازی می‌کنم.

مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: من در جریان تمام چیزهایی که درباره من گفته شده، چه خوب چه بد هستم. در این اواخر داستان‌های فراوانی درباره من ساخته‌اند. مرا به استفاده از مواد مخدر در تعطیلات سال جدید متهم کرده‌اند. مردم فکر می‌کنند که من دارم از برخی خط قرمزها عبور می‌کنم. من اما یک ورزشکار بزرگ هستم. کمی دیوانه هستم اما آنقدرها که می‌گویند احمق نیستم.

نیمار تأکید کرد: من از زندگی‌ و وضعیت فعلی‌ام راضی‌ام و اینکه این اندازه درباره‌ام صحبت می‌شود نشان می‌دهد که کیفیت کارم بالاست و جزو بهترین‌ها هستم. الان هم بابت چیزی نگران نیستم. تجربیات زیادی کسب کرده‌ام و همین تجربیات به من کمک می‌کنند که خودم را با هر شرایط وفق دهم.

ستاره برزیلی PSG درباره انتقاداتی که از او به خاطر تمارض و نمایش‌های غلو‌آمیزش در برخورد با بازیکنان حریف صورت می‌گیرد هم اظهار داشت: در جام جهانی روی من خطاهای زیادی می‌شد. اگر آن صحنه‌ها را دیده باشید، متوجه شده‌اید که اکثرشان خطا بودند. در هیچ لحظه‌ای من فیلم بازی نکردم و واقعاً از آن خطاها ضربه خوردم. همانطور که گفتم، اینکه اینقدر به من و حرکاتم پرداخته می‌شود و به خاطر این است که من نیمار هستم و همه می‌خواهند اخبار مربوط به مرا چه مثبت یا منفی بزرگ جلوه دهند.

فوتبال جهان| بارسلونا تماس مدیر برنامه‌های نیمار را تکذیب کرد

نیمار درباره تطبیق دادن خود با فوتبال فرانسه هم تصریح کرد: وفق پیدا کردن با فوتبال فرانسه برای من بسیار آسان‌تر از آن چیزی بود که تصور می‌کردم. آسان‌تر بود چون این لیگ شباهت زیادی به لالیگا دارد. با این حال کمی طول کشید تا به زندگی در پاریس عادت کنم و در ابتدا کمی اذیت شدم. الان اما اینجا را مثل خانه‌ام می‌دانم.

بازیکن سابق بارسلونا درباره رابطه‌‌ای که با سرمربی آلمانی‌اش توماسل توخل دارد هم گفت: رابطه ما دوستانه است اما در عین حال ما برای یکدیگر احترام فراوانی قائل هستیم. من برای او به عنوان سرمربی احترام قائلم اما زمانی که لازم باشد با او بی‌تعارف صحبت کنم این کار را انجام می‌دهم. زمانی که شما به سرمربی‌تان اعتماد داشته باشید، در زمین مسابقه برای او هر کاری انجام می‌دهید.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری سن ژرمن نیمار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی

اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روز‌های اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!