Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:22:36 GMT

معاون مالی شهرداری تهران تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۸۵۸۱

معاون مالی شهرداری تهران تغییر کرد

شهردار تهران در حکمی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا،  پیروز حناچی در حکمی عبدالحمید امامی را به سمت معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران منصوب کرد. 

در متن حکم شهردار تهران خطاب به عبدالحمید امامی آمده است:

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعهد شهرداری تهران موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید. 

انتظار می‌رود مجموعه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات حوزه تصدی خود را براساس برنامه های اعلام شده در حوزه مالی و اقتصاد شهری برای اداره شهر تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و اسناد فرادستی با رعایت حقوق مردم تنظیم و عمل نمایید. 

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسالت دارم.» 

بر اساس گزارش شهرنوشت، پیش از عبدالحمید امامی، زریر نگین تاجی مسئولیت سرپرستی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران را بر عهده داشت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد

 در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است: در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱ خرداد ۱۳۷۵ و  اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی، در این حکم، ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی، از سوی مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور، به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی، ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده