Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عرب خدایی پیش از ظهر دوشنبه در همایش ارومیه شهر هوشمند "تحول دیجیتال" با بیان اینکه بهره گیری از حوزه دیجیتال بهترین فرصت برای خودباوری و استفاده از ظرفیت جوانان است افزود: در این حوزه باید به صاحبانن ایده و جوانان اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه شهر هوشمند با مردم هوشمند شکل می گیرد عنوان کرد: این امر در شهرستان ارومیه با همکاری رسانه ها تا حد زیادی محقق شده ولی ترویج بهره گیری از این حوزه در کل استان نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدایی با اشاره به تحول روزانه در حوزه دیجیتال در دنیا خاطرنشان کرد: در دوره کنونی با تحول لحظه ای در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال جوانان به دلیل قابلیت بالایی در واقع از صاحبان واقعی این حوزه به شمار می روند باید با حمایت از این نسل زمینه تحول ارائه خدمات بهتر را فراهم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه دیگر سخنران این همایش نیز با بیان اینکه شبکه فیبرنوری از سال آینده در ارومیه اجرایی می شود گفت: برای اجرایی شدن این طرح تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

حسین بخشایشی با بیان اینکه در این راستا کمیته ویژه ای با هدف تدوین نقشه راه تشکیل شده است عنوان کرد: این کمیته زیر نظر مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه فعالیت می کند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت استانداری و سایردستگاه های اجرایی برای تحقق شهر هوشمند در ارومیه اضافه کرد: بخش خصوصی نیز برای ایجاد استارت آپ‌ها یا کسب و کارهای کوچک و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شهر هوشمند باید وارد این حوزه شود.

در ادامه این مراسم تمبر یادبود ارومیه شهر هوشمند رونمایی شد.

همچنین این همایش با برگزاری کارگروه‌های تخصصی با هدف تببین اهداف شهر هوشمندامروز تداوم دارد.

کد خبر 4519475

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر هوشمند علی خدایی فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: پایگاه‌ها در سطح دانشگاه باید احیا شود و تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: احیای پایگاه‌ها در سطح دانشگاه اولین مطالبه‌ی من از شما است.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: تشکیلات‌سازی، شبکه سازی و جریان سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

نصیرزاده با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه‌ی بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

مسئول بسیج دانشجویی در پایان ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌ی آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

هوتن حسابی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در این مدت و با حفظ روحیه‌ی بسیجی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت برنامه‌های تأثیرگذاری را در سطح استان اجرا کرده است.

در این جلسه اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود در ماه‌های آینده پرداختند و در پایان نیز از خادمین کاروان شهید عباس دانشگر که در اردوی راهیان نور حضور فعال و مؤثر داشتند تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر 
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی