Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان،دکتر احمد روستا،پدر بازاریابی نوین ایران به عنوان یکی از برترین اساتید سخنران، راهکارهای عملیاتی خود را در اجلاس جامع مدیران عامل،ارشد و صاحبان کسب و کار بیان خواهند کرد.

در این راستا دکتر روستا در خصوص اجلاس اعلام کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های همه شرکت ها  و انسان ها در آینده توجه  و جذب مخاطبان مرتبط با کار خود است و اجلاس جامع مدیران عامل،  ارشد و  صاحبان کسب و کار در صدد است تا راه کار های نوینی را در همین زمینه به علاقمندان این زمینه ارائه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"



دکتر روستا افزود : "یکی از عناوین سخنرانی در این اجلاس بازاریابی معکوس است. بازاریابی معکوس تلفیقی است از بازاریابی کششی، انگیزشی  و گزینشی .این نحوه بازاریابی کمک خواهد کرد تا خریداران در جستجوی شرکت ها و برند ها باشند و بتوانند با اختیار و آزادی آن چه را که می خواهند انتخاب نمایند.

موضوعاتی که در این سخنرانی ارائه خواهد شد، قبل از هر چیز ارکان بازاریابی معکوس  و در ادامه آن انواع جذابیت های رقابتی که به هفت نوع تقسیم می شوند خواهد بود. اشاره به این موضوع که  این شرکت ها  و مدیر ها چگونه می توانند از این جذابیت ها برای بازاریابی معکوس استفاده کنند نیز از جمله موضوعات پیرامون بازاریابی معکوس خواهد بود."

ایشان بیان کرد : "تمامی افرادی که برای آینده خود ارزش و اهمیت قائل هستند ، حضور در این اجلاس را جدی خواهند گرفت  و مطمئن باشند با توجه به عنوانی که این اجلاس در راستای نوآوری و بازآرایی دارد ، قطعا با رویکرد ها، راهبرد ها و راهکارهای جدیدی آشنا خواهند شد  که تاثیر آن را به وضوح در حوزه کسب و کار  و مدیریت خود خواهند دید."

اجلاس جامع مدیران عامل ، ارشد  و صاحبان کسب و کار در تاریخ 9 اسفند ماه سال جاری در سالن اجلاس سران به میزبانی موسسه ماهان برگزار خواهد شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی