Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب مجدی، رئیس کمیته امداد نقده در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۹ واحد مسکن شهری و روستایی برای مددجویان نقده ساخته شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه امسال برای ساخت مسکن مددجویی در نقده بیش از ۸۵۵ میلیون تومان هزینه شده که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد ۵۵ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد نقده با اشاره به برنامه‌های اشتغال مددجویان این شهرستان، بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۱۳ مددجوی این شهرستان با دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان هزینه، از تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد بهره‌مند شده اند.

وی اظهار کرد: اشتغال‌زایی در نقده نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد نسبت به جمعیت و ۴۳ درصد از لحاظ میزان تسهیلات ارائه شده افزایش داشته است.

مجدی عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال مردم خیر نقده نزدیک به ۳۱۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی گفت: همچنین مردم نیکوکار نقده از ابتدای امسال دو میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۶۳ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد نقده با اشاره به افزایش جمعیت تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در سال جاری، یادآور شد: از ابتدای امسال ۱۴۴۰ خانوار با جمعیت ۲۵۰۰ مددجو در نقده تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۴ هزار و ۲۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد نقده بوده و از خدمات و تسهیلات این نهاد بهره‌مند هستند.

مجدی با بیان برآورده شدن اهداف و برنامه‌های ۹ ماهه کمیته امداد نقده، گفت: تلاش در راستای رفع مشکلات معیشتی خانواده‌های تحت حمایت و اهتمام در پرداخت وام‌های اشتغال زایی، از اهم اهداف و برنامه‌های کمیته امداد این شهرستان برای سه ماهه پایانی امسال است.

انتهای پیام/م

 

ساخت مسکن مددجویی در اشنویه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟

زی‌سان: از چند روز گذشته خبری تحت عنوان «خبر خوش برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد/ واریز این مبلغ تا ساعاتی دیگر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی» در برخی رسانه‌های زرد و فیک‌نیوزها منتشر شده است. اما شواهد نشان می‌دهد دستکم تا هفته آینده خبری خوبی برای مددجویان کمیته امداد و مستمری بگیران بهزیستی مخابره نخواهد شد. 

ماجرا از این قرار است که هنوز تکلیف اضافه حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد مشخص نشده است و محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) درباره میزان افزایش حقوق مستمری بگیران توضیحاتی ارائه داد.

محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) گفت: در روز‌های گذشته، نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان ایشان در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و نرخ این افزایش داشتیم که به جمع‌بندی نرسیدیم؛ این نشست نتیجه‌ای نداشت و قرار شد هفته آینده مجدداً نشستی برگزار و در مورد میزان افزایش مستمری ۱۴۰۳ تصمیم‌گیری شود.

خواسته‌ی ما، اجرای دقیق مر قانون است؛ ما به صراحت خواستار اجرای قانون هستیم؛ به طور مشخص بایستی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی اجرایی شده و مستمری بازنشستگان به اندازه‌ی میزان افزایش هزینه‌های زندگی افزایش یابد.

انتظار می‌رود نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در نشست هفته آینده با مدیرعامل و مدیران و کارشناسان سازمان تعیین تکلیف شود

tags # افزایش حقوق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ