Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان وحید پورمردان روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی به مناسبت فرا رسیدن 29 دیماه روز ملی هوای پاک به منظور آشنایی با مباحث زیست محیطی با محوریت هوای پاک و مدیریت پسماند برای دهیاران و اعضای شورای شهر دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدرسان کارگاه های آموزشی از میان کارشناسان مجرب اداره کل حفاظت محیط زیست هستند که در سراسر استان اقدام به تدریس مباحث زیست محیطی برای گروه هدف می کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: حضور کارشناسان محیط زیست و محیط بانان در مدارس سطح استان و همچنین در مدارس ویژه ناشنوایان و کودکان استثنایی به منظور آشنا سازی کودکان با مباحث زیست محیطی از دیگر برنامه های اجرایی توسط این اداره کل به مناسبت روز ملی هوای پاک است.
وی بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی اداره کل، نواختن زنگ هوای پاک در روز 29 دیماه در مدارس سراسر استان، برگزاری جشنواره 29 دیماه در برخی مدارس سیستان و بلوچستان، برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با موضوع هوای پاک، راه اندازی و افتتاح سیستم پایش آنلاین هوای چابهار و تجلیل از محیط بانان نمونه در سطح استان با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور را از جمله برنامه های اجرا شده در طول روزهای گذشته به مناسبت روز هوای پاک عنوان کرد.
رئیس اداره آموزش حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان نیز از برگزاری کارگاه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) برای کارشناسان دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
ملیحه علی احمدی افزود: در این کارگاه ها کارشناسان دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان اصول اولیه بهداشت و محیط زیست را آموزش دیدند.
9923 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان شورای شهر محیط زیست موزه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لرستان گفت: طی گشت و کنترل نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر، به یک گروه متخلف زیست محیطی برخورد نموده که پس از شناسایی و تعقیب و گریز چند ساعته و با همکاری پرسنل نیروی انتظامی پلدختر موفق به دستگیری متخلفین شدند. 
علی آب سری نژاد افزود: پس از دستگیری متخلفین و طی بازرسی اولیه یک قبضه اسلحه به همراه ١٠ عدد فشنگ و لاشه شکار شده یک قطعه کبک وحشی و سه قطعه تیهو و نیز سایر ادوات شکار از آنها کشف و ضبط گردید. 
آب سری نژاد افزود: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه پرونده قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیدند که با دستور مقام قضایی متخلفین روانه بازداشتگاه شدند. 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر ضمن قدر دانی و تشکر از همکاری مقام قضایی در برخورد با متخلفین و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر، از دوستداران محیط زیست درخواست نمودند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر