Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، «کریستین بیل» ۴۴ ساله که اخیرا برای بازی در فیلم «معاون» در نقش «دیک چنی» معاون سابق رئیس جمهور آمریکا، افزایش وزن قابل توجهی‌ را تحمل کرده است در گفتگو با مجله فرهنگی ساندی‌تایمز گفت که واقعا دیگر نمی‌تواند به فرآیند بالا و پائین بردن وزنش برای بازی در فیلم‌های هالیوودی ادامه دهد چرا که مرگ را در مقابل خود می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تغییر ظاهر «کریستین بیل» در فیلم «معاون» که تاکنون جایزه بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورده بسیار چمشگیر بوده است که البته برخی از این تغییر چهره نیز با استفاده از تکنیک‌های چهره‌پردازی و به کمک پروتزها انجام شده است. 

کریستین بیل در فیلم معاون

«بیل» پیش از این نیز برای بازی در فیلم «چرخکار» در سال ۲۰۰۴، ۳۰ کیلو وزن خود را کاهش داد، به گونه‌ای که به گفته نزدیکانش تپش قلب او از زیر پوستش مشخص بود و سال بعد از آن برای بازی در فیلم «بتمن» ۵۰ کیلو وزن خود را در طول پنج ماه افزایش داد، کاری که به گفته خودش فشار زیادی را به او وارد کرد.

«بیل» که برای بازی در فیلم «مبارز» در سال ۲۰۱۰ دیگر نمی‌توانست وزن خود را به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد وزن خود را به حد معمول رساند و با استفاده از گریم فیزیک خود را مطابق نقش کرد و در نهایت برای بازی در این فیلم به کارگردانی «دیوید اوراسل» برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

«بیل» در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم «اخاذی آمریکایی» نیز مجددا ۲۰ کیلو افزایش وزن داشت. 

این بازیگر هالیوودی در جوایز اسکار ۲۰۱۹ نیز از شانس‌های اصلی کسب جایزه اسکار بازیگری برای فیلم «معاون» محسوب می‌شود. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی معاون رئیس جمهور وزن مرگ گلدن گلوب قلب فیزیک پارس افزایش وزن پارس نیوز کریستین بیل نمی توانم جانم بازی فیلم های هالیوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی شهردار بجنورد گفت: جشنواره بازی‌های بومی محلی ویژه محلات در روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت ساعت ۹ صبح در پارک آفرینش بجنورد برگزار می‌شود.

محمدرضا موفق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: جشنواره بازی‌های بومی محلی در بجنورد روز پنجشنبه، ششم فروردین ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره برای بانوان و ویژه محلات است.

معاون فرهنگی شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های بومی‌ومحلی بجنورد، دانشگاه علوم‌پزشکی، مؤسسه به رنگ صدف و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزش از جمله دستگاه‌های یاری رسان در برگزاری این جشنواره هستند.

وی افزود: محل برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در پارک آفرینش بجنورد است.

کد خبر 747652

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها