Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@21:11:10 GMT

ترکیب ژاپن مقابل عربستان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۹۶۱۲

ترکیب ژاپن مقابل عربستان اعلام شد

بازیکنان آغاز کننده بازی برای ژاپن مقابل عربستان از سوی هاجیمه موری‌یاسو معرفی شدند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سامورایی‌ها که با ۹ امتیاز صدرنشین گروه F جام ملت‌های ۲۰۱۹ شدند، در حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در استادیوم الشارجه مقابل عربستان، تیم دوم گروه E قرار می‌گیرند که قضاوت این دیدار را روشن ایرماتوف ازبکستانی برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ژاپن طبق اعلام هاجیمه موری‌یاسو در مسابقه امروز با ترکیب شوئیچی گوندا، واتارو اندو، مایا یوشیدا، هیروکی ساکای، یوتو ناگاتومو، تاکهیرو تومی‌یاسو، گاکو شیباساکی، یوشینوری موتو، گنکی هاراگوچی، ریتسو دوآن و تاکومی مینامینو به مصاف عربستان می‌رود.

سامورایی‌ها که در آخرین مسابقه مرحله گروهی برابر ازبکستان برابر ازبکستان با ترکیب دوم خود در زمین حاضر شدند، در دیدار امروز نسبت به دومین مسابقه جام ملت‌ها برابر عمان تنها یک تغییر داشتند که یوشینوری موتو جانشین کویا کیتاگاوا شده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جام ملت های آسیا ژاپن عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • ترکیب الهلال برای نزدیک شدن به قهرمانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟