Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی وزارت خارجه کشورمان می‌گوید خبر احضار کاردار ایران به وزارت خارجه آلمان کذب است؛ کاردار ایران به منظور دیگری و با درخواست سفارت ایران به وارت خارجه آلمان رفته و اساساً بحث احضار از بنیان نادرست است.

 بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر احضار کاردار ایران به وزارت خارجه آلمان، گفت: من این خبر را تأیید نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در ادامه اظهار داشت: کاردار موقت جمهوری اسلامی ایران به منظور دیگری و با درخواست سفارت ایران به وزارت امور خارجه آلمان رفته و اساساً بحث احضار از بنیان نادرست است.

بهرام قاسمی پیشتر به اتهام‌زنی‌های امنیتی برای تخریب روابط دیرینه ایران و اروپا اشاره کرد و گفت که این اقدام‌های دشمنان و معاندان، تعجب برانگیز نیست.

سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن رد هرگونه ارتباط ادعای مطرح شده توسط برخی رسانه‌های آلمانی مبنی بر دستگیری یک تبعه افغان- آلمانی به اتهام جاسوسی برای ایران، اظهار کرد: از شنیدن این خبر در بحبوحه اتهام‌زنی‌های امنیتی ناروا و طراحی شده توسط آنانی که به دنبال تخریب روابط ایران و اروپا در این مقطع مهم و حساس هستند، تعجب نمی‌کنیم.

قاسمی تصریح کرد: بارها گفته‌ایم روابط کهن و دیرینه ایران و بسیاری از کشورهای اروپایی به‌ویژه اعضای اروپایی برجام، دشمنان و معاندانی دارد که از هر کوشش، اتهام و ادعایی برای تیره‌کردن این روابط فروگذار نمی‌کنند.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه همه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از بلومبرگ، پس از ادعای تل‌آویو مبنی بر اینکه آنکارا نیز مانع دسترسی کشور‌های ثالث به بنادر ترکیه جهت تجارت با اسراییل شده است، ترکیه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی به طور کامل به حالت تعلیق درآورد.

بلومبرگ به نقل از دو مقام ترکیه‌ای آگاه به امور مدعی شد که تمام صادرات و واردات ترکیه به مقصد و از مبدا اسراییل، تعلیق شده است.

یسرائیل کاتز، وزیر خارجه صهیونیست‌ها به طور جداگانه مدعی شد که آنکارا همچنین اقدام به ممانعت از واردات و صادرات مرتبط با اسراییل در بنادر ترکیه کرده است. وی با متهم کردن آنکارا به نقض توافقات تجاری با تل‌آویو، گفت که به «وزارت خارجه اسراییل دستور داده است تا با تمرکز بر سایر کشورها، به‌دنبال جایگزین باشند.»

وزیر خارجه صهیونیست‌ها درباره اینکه کدام بنادر ترکیه از مراودات تجاری با تل‌آویو ممانعت به عمل آورده‌اند، شفاف‌سازی نکرد. به گفته یک منبع دیپلماتیک به المانیتور، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در حال حاضر تاثیرات تصمیم ترکیه درباره توقف صادرات را تایید کرده است.

ترکیه در ماه آوریل اعلام کرد این کشور تا زمان اعلام آتش‌بس در نوار غزه، صادرات طیف گسترده‌ای از محصولات خود را به اسراییل محدود خواهد کرد. براساس اعلام وزارت تجارت ترکیه، این محدودیت ۵۴ محصول مختلف شامل آهن، سنگ مرمر، فولاد، سیمان، آلومینیوم، آجر، کود شیمیایی، تجهیزات ساختمانی و همچنین سوخت موشک و هواپیما را شامل می‌شود.

دیگر خبرها

  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • ترکیه همه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد