Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@13:03:25 GMT

با شاه میوه ضد پیری جوانی را تجربه کنید

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۹۷۹۵

با شاه میوه ضد پیری جوانی را تجربه کنید

رکنا: شاه میوه ضد پیری سبب جوان ماندن پوست در هر سنی می شود.

توصیه ضد پیری شما چیست؟ کرم ها و روش های جراحی؟ بله موافقم که این روشها برای جوانسازی پوست موثرند امابیشتر بااین موافقم که با یک میوه خوشمزه پیری و افتادگی پوست،چین و چروک پوست را نابود کنم.

 می خواهید جوان بمانید برای مدت طولانی تر و با اثراتی بیشتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواسته ی هر انسانی است و هیچ کس نمی تواند بگوید جوانی و زیبایی برای او اهمیت ندارد . برای رسیدن به خواسته ی جوانی و زیبایی به سبد غذایی تان بیشتر دقت کنید . کمی حذف و اضافه ها را با وسواس بیشتری انجام دهید تا پوست و چهره ی شما زیبا و جوان تر بماند. توصیه ی ما در این بخش در میان مواد غذایی ضد پیری و جوان ماندن پایدار میوه هایی هستند که پوست را جوان و جسم را سالم نگاه می دارند.ضد پیری

میوه های جوان کننده و ضد پیری:

بهترین میوه ها برای حفظ زیبایی و سلامت پوست در عین حال جوانی چهره را در یک لیست 9 گزینه ای به شما معرفی میشود.

1- کیوی پادشاه میوه های ضد پیری:

آنتی اکسیدان و ویتامین های موجود در میوه کیوی یکی از مورد نیازهای جوانی پوست است. مطالعات نشان می دهد که میوه کیوی با داشتن ویتامین های C E روند چروک شدن پوست را کاهش می دهد. همچنین میوه کیوه به عنوان یک ضد پیری پوست و جوان ساز طبیعی ، پوست را در برابر حملات رادیکال های آزاد محافظت می کند.

2- انار یک دنیا خاصیت در کنار ضد پیری و جوانسازی پوست:

از بارزترین خواص انار برای پوست می توان به تامین تغذیه سلول های پوست اشاره کرد. انار غنی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند فسفر و ریبوفلاوین است . انار در تولید کلاژن پوست موثر است ف ماده ای که نبودش یعنی چین و چروک و پیری پوست.

3- هندوانه آب رسانی و ضد پیری پوست:

میوه خوشمزه و پرطرفدار هندوانه شامل ویتامین های آنتی اکسیدان ضروری مانند ویتامین های A، ویتامین، B و ویتامین -C . علاوه بر این، دانه ها منابع روی، سلنیوم، ویتامین E است.

هندوانه با داشتن آب فراوان و با آبرسانی به پوست از افتادگی و پیری این عضو مهم بدن جلوگیری می کند.

4- آواکادو با تغذیه کامل وست و یک ضد پیری قوی:

ویتامین B کمپلکس و E موجود در آوکادو ارائه تغذیه کامل به پوست است. ویتامین های موجود در میوه آواکادو برای ارتقا سطح سلامت پوست و پتاسیم موجود در ان برای حفظ آب سطح پوست نیاز است. گلوتاتیون موجود در این میوه استوایی روند پیری و چروک شدن پوست را کاهش می دهد.

5- انبه هندی شیرین ضد پیری:

تنها استفاده از میوه ی انبه ی هندی به صورت ماسک می تواند شما را متوجه شگفتی این میوه در زیبایی ، جوانی ، شفافیت و نرمی پوستتان کند. انبه هندی یا پاپایا سرشار از مواد معدنی و ویتامین هایی است که پوست برای زیبایی و صاف ماندن به انها نیاز دارد.

6- سیب مثل همیشه یک توصیه برای سلامتی و ضد پیری:

مصرف سیب از زمان های دور توصیه شده است . در بین فرمایشات معصومین و توصیه های طب سنتی از خواص بینظیر سیب در درمان انواع بیماری ها و حفظ جوانی پوست و بدن بسیار گفته شده است. آنزیم های موجود در سیب برای حفظ جوانی پوست ترکیباتی عالی هستند.

7- موز را به عنوان یک میوه ضد پیری بخورید:

میوه موز برای تنظیم کشش و انسجام پوست فوق العاده مفید است . همین جمله همه چیز را روشن می کند که برای دورماندن از چین و چروک و پیری پوست باید موز بخورید. منگنز و آنتی اکسیدان های مختلف موجود در این میوه ضد پیری طبیعی و قوی هستند.

8- توت ها بهترین های ضد پیری و چروک پوست صورت :

این دسته از میوه های ضد پیری منبع بینظیر و غنی از کلازن هستند . کلاژنی که برای چروک نشدن پوست باید باشند. ویتامین C بسیاری در این میوه های ریز خوشمزه وجود دارد که برای سلامتی و زیبایی پوست صورت لازم می باشند.

9 - انگور و آب انگور بهترین های ضد پیری پوست :

منگنز و ویتامین سی موجود در انگور از بهترین و باکیفیت ترین نوع این ویتامین ها و مواد معدنی است . انگور یکی از میوه های پرخاصیتی است که از پوست در برابر مضرات اشعه ماوراء بنفش مراقبت می کند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه قتل خونین در بازار تهران +جزییات زنده شدن یک مرد که 3 ساعت مرده بود + فیلم باورنکردنی جزییات حمام خون در خیابان خیام تهران/ پلیس چه کرد؟ +تصاویر خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس شکنجه و تهیه فیلم سیاه از مردان عاشق زنان مطلقه در لانه سیاه مشهد دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید فرید به خاطر ارتباط با زن شوهردار طناب دار را به جان خرید زن حسود " هوو " خود را به حراج گذاشت دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دزدی عجیب 4 زن که گفتنش هم سخت است+ عکس پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: زیبایی سلامت سلامتی طب سنتی پوست چین و چروک جوان محافظت تولید عکس زن فیلم دختر مشهد جوان تهران تصادف در پارک مادرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای جوانی جمعیت سمنان گفت: تحقق جوانی جمعیت در کنار پشتوانه‌های قانونی نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان است و انتظار می‌رود بخش های مختلف در توجیه و تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به آمارهایی در زمینه سقط جنین به دستور پزشکان، افزود: گزارش‌هایی وجود دارد که پزشکان دستور به سقط جنین می‌دهند، اما در بررسی‌های بیشتر مشخص می‌شود جنین مشکلی ندارد و نیازی به سقط نبوده است.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: شنیده شده دستگاه‌های انجام آزمایش غربالگری دوره بارداری معیوب است، باید این موضوع بررسی و در صورت صحت، مشکل این تجهیزات برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم در تحقق جوانی جمعیت، گفت: واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت از جمله اقدام‌های سودمند در این زمینه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • میوه َشادی بخش را بشناسیم
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • معجزه انبه برای سلامت بدن